پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۰۹
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: از مجموع ۵۲۰ میلیاردریال اعتبارات مصوب شده در کمیته برنامه ریزی این شهرستان، سهم بخش ریگ ۱۰۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد شنبه شب در جلسه شورای اداری بخش ریگ با دستور کار تکریم و معارفه بخشدار این بخش افزود: علاوه بر اعتبارات در نظرگرفته شده از محل اعتبارات دیگر نیز که در سال آینده اختصاص می‌یابد در اختیار بخشداری و دستگاه‌های اجرایی ریگ قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات به بخش ریگ در مقایسه با دیگر شهرهای استان نگاه و توجه خاصی شده است.

فرماندار گناوه گفت: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و تنگناها و تحریم‌های ناجوانمردانه دولت آمریکا، منشh خدمات گسترده‌ای درداخل و خارج کشور ازجمله این شهرستان بوده که نباید از آن غافل شویم.

وی ادامه داد: اعتباراتی که دولت در بخش ارزش افزوده و آلایندگی به دهیاری‌های این بخش اختصاص داده قابل مقایسه با هیچ دوره دولت‌های دوران انقلاب نیست و باید به مردم به صورت شفاف بازگو شود.

پاک نژاد با اشاره به انتخابات پیشرو مجلس شورای اسلامی گفت: ملاک برگزاری این دوره، انتخابات سالم و باحضور حداکثری مردم است که بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید کرد.

فرماندار گناوه با قدردانی از زحمات بخشدار سابق ریگ گفت: بخشدار جدید ریگ از نیروهای متعهد و دلسوز در وزارت کشور است که کارنامه درخشانی دارد.

وی بیان کرد: از بخشدار انتظار و توقع می‌رود که ارتباط خوبی با مردم این بخش و دهیاران و شوراها داشته و پیگیر مطالبه‌های مردم باشد و از آنان غافل نشود.

پاک نژاد افزود: برنامه ریزی و توجه به صنعت آبزی پروری، گردشگری و بوم گردی، شهرک شیلاتی و کشاورزی، ارتباط با ائمه جمعه ریگ و اهل تسنن در اولویت بخشدار قرار گیرد.

وی از همراهی و حمایت ویژه نماینده حوزه انتخابیه در زمینه پیگیری مطالبه‌ها ی مردم، بودجه و طرح‌های این شهرستان تقدیر کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر وامید باتوجه به مشکلاتی که با آن دست به گریبان است به استان بوشهر عنایت ویژه ای داشته است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: پیگیری اسکله روستای جزیره شمالی و جنوبی و استقرار برخی ادارات در بخش ریگ در دستور کار قرار دارد.

وی از بخشدار جدید ریگ خواست تا کارهایی را که در دوران تصدی بخشدار سابق نیمه تمام مانده است با جدیت پیگیری کند.

امام جمعه اهل سنت روستای جزیره شمالی بخش ریگ گفت: با گذشت ۴۰ سال از عمر باشکوه انقلاب، اهل تسنن این منطقه خود را از ملت جدا نمی‌دانند و در همه عرصه‌ها حضور فعال یافته‌اند.

شیخ حمزه کردی افزود: اهل تسنن این منطقه همگام با براداران و خواهران شیعه در این بخش متحد و یکدل از نظام و ارزش‌های انقلاب و نظام محفاظت و پاسداری می‌کنند.

در این نشست محمدحسین بازویی به عنوان بخشدار جدید ریگ معرفی و از زحمات دوران تصدی بخشدار سابق مسعود شیرافکن تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر