پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۳۴
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

فکرشهر:  فرماندار شهرستان گناوه گفت: گناوه از شهرستان‌های پیشتاز در ارائه تسهیلات اشتغال است.

به گزارش قکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد در دیدار با مدیریت بانک با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده نظام و دولت اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید خدمات بسیار گسترده و مناسبی در زمینه فعالیت بانک ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی مناسبی از این خدمات گسترده که همان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص در زمینه فعالیت بانک ها انجام نشده است و ضروری است که از سوی بانک ها و روسای آنها به این امر توجه ویژه شود.

پاک نژاد ادامه داد: شهرستان گناوه علاوه بر آنکه در زمینه اقتصاد دریامحور فعالیت دارد در عرصه های مختلف کشاورزی نیز دارای ظرفیت ها و موقعیت های بسیار مناسب است.

فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در زمینه آبزی پروری، کشت صیفی جات و سبزیجات و سایر زمینه های کشاورزی دارای ظرفیت های و فعالیت های خوبی است.

وی با اشاره به تسهیلات اشتغال زایی توزیع شده در شهرستان بیان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به متقاتضیان، شهرستان گناوه از شهرستان های موفق و دارای رتبه بالا در استان بوشهر است.

فرماندار گناوه با اشاره به عملکرد موفق شهرستان در زمینه امهال وام های کشاورزی گفت: در زمینه امهال وام ها با جلسات متعدد، این شهرستان بسیار موفق عمل کرد که تلاش و همکاری مسئولان مربوطه در این زمینه قابل تقدیر است.

وی پیرامون ضرورت توجه به بازپرداخت تسهیلات و وام ها تصریح کرد: به همه روسای شعب بانک ها توصیه شده که در پرداخت وام ها و تسهیلات به افرادی که دارای اهلیت باشند این تسهیلات پرداخت شود و در کارگروه اشتغال همواره بر دادن وام اشتغالزایی به افراد کننده کار و توانا در زمینه اشتغالزایی تاکید شده است.

وی گفت: بانک ها باید در برخورد با کسانی که وام هایی را برای اشتغالزایی دریافت کرده ولی کاری انجام نداده اند رویکردهای مناسبی در پیش بگیرند که یا وام های آنها بازپس گرفته یا تبدیل به حال شود تا بتوان به افراد توانمند و کننده کار تسهیلات لازم را ارائه و باعث اشتغالزایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر