جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۳۹
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت همدلی و اتحاد نیروهای مسلح گفت:‌ استان بوشهر امنیت پایداری در حوزه‌های مختلف دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح در راه دفاع از این آب و خاک رشادت‌های بسیاری را داشته‌اند.

وی به وحدت و همدلی نیروهای مسلح در دفاع از این نظام و انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر موفقیت‌های بسیار زیادی را در عرصه‌های مختلف تاکنون کسب کرده‌اند.

استاندار بوشهر دستیابی به این موفقیت‌ها را نشانه اتحاد و همدلی نیروهای مسلح دانست و اضافه کرد: با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی در استان بوشهر شاهد امنیت پایدار و مطلوبی هستیم.

وی با تقدیر از خدمات نیروهای مسلح استان بوشهر اعم از ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی افزود: پرونده جرایم نیروهای مسلح استان بوشهر را رعایت اخلاق اسلامی کاهش یافته است.

گراوند با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ و اخلاق اسلامی و تدبیر فرماندهان برای کاهش پرونده‌های قضائی، بیان کرد: رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان بوشهر نامی نیک از خود بر جای گذاشته است.

در این آئین با قدردانی از خدمات ارزنده سیدمحمدرضا بحرالعلوم، رضا چیتی به عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر