جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۴۰
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: هوای استان بوشهر در روزهای اخیر گرم‌تر شده و نیاز است که با صرفه‌جویی در مصرف برق، زمینه را برای استفاده همگان از نعمت برق در این هوای گرم فراهم کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، دمای هوا در استان بوشهر این روزها اوج گرفته است و برخی از شهرهای غیرساحلی دمای هوای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کنند که در این شرایط نیاز به وسایل سرمایشی بیشتر می‌شود.

وسایل سرمایشی مورد استفاده در مناطق گرم، مصرف برق بسیار بالایی دارند و افزایش تعداد دستگاه‌های سرمایشی باعث می‌شود تا میزان پیک بار مصرف برق به اوج برسد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش دما، خواستار همکاری مشترکان برق استان برای صرفه جویی در مصرف برق شد.

پرویز فرزین پور اضافه کرد: با توجه به اطلاعیه شماره یک وزارت نیرو مبنی بر افزایش بیش از حد پیک مصرف برق در ۲۷ خردادماه جاری از شهروندان بوشهری درخواست می‌شود با رعایت مصرف برق در زمان‌های پیک بار از ساعت ۱۲ تا ۱۷ زمینه تامین برق پایدار را در این استان فراهم کنند.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر نیز درخواست می‌شود با توجه به افزایش دمای هوا در تابستان و احتمال آسیب رسیدن به تاسیسات برقی و جلوگیری از خاموشی های غیرمترقبه در زمان پیک بار (ساعت ۱۲ تا ۱۷) نسبت به آماده کردن ژنراتورها و در مدار آوردن آنها به منظور کمک به تولید ملی و جلب رضایت شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

فرزین‌فر خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت توزیع برق استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا با تامین برق پایدار زمینه رضایت‌مندی هم‌استانی‌ها را فراهم سازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر