سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۷۰
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور خواستار مصرف بهینه آب در سطح کشور شد و گفت: مردم برای گذر از شرایط سخت کم آبی در تابستان همکاری کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی رضا طباطبایی صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرایی بازسازی و توسعه شبکه آبرسانی استان بوشهر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته روند بازسازی خطوط آبرسانی استان بوشهر تسریع می‌شود.

وی از بازسازی خطوط آبرسانی در شهرهای بوشهر، برازجان و جم خبر داد و اضافه کرد: استان بوشهر دارای شرایط خاصی در زمینه تامین آب شرب است و به همین منظور تسریع در بازسازی خطوط آبرسانی در دستور کار است.

مدیرکل دفتر نظارت بر بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان بوشهر، ظرفیت اعتباری شرکت‌های آب و فاضلاب پنج استان کشور برای بهبود آبرسانی در این استان استفاده می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بازسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر از اردیبهشت‌ماه، ادامه داد: عملیات اصلاح شبکه آبرسانی سه شهر استان بوشهر با مشارکت شرکت‌های آبفای مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و آذربایجان شرقی در حال انجام است.

طباطبایی از مهمترین اهداف اجرای این طرح به تعدیل شرایط موجود برای گذر از شرایط سخت تابستان پیش‌رو اشاره کرد و افزود: این طرح هم‌اکنون دارای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر