چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۷۴
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی عملکرد دولت تدبیر و امید را که عملکرد نظام است بصورت شفاف اطلاع رسانی و در این زمینه کوتاهی نکنند.

به گزارش فکرشهر، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: با گذشت ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی خدمات و اتفاقاتی مهم در کشور افتاده که نیاز است مدیران با تعامل و ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌ها به مردم بازگو و تبیین شود.

وی اظهار داشت: بنا به تاکید و دستور استاندار بوشهر در ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی استان در ارتباط با رسانه‌ها به عنوان یک شاخص مهم در ارزیابی عملکرد مدنظر قرار می‌گیرد.

پاک نژاد گفت: دولت‌های قبل و بویژه تدبیر و امید خدمات گسترده‌ای در سطح کشور ارائه داده‌اند که مسئولان دستگاه‌های اجرایی ضروری است عملکردهای حوزه‌های کاری خود را به طور مرتب اطلاع رسانی کنند و در این زمینه غفلت و سکوت نکنند.

فرماندار گناوه گفت: در این شهرستان رسانه‌های فعالی ازجمله ایرنا وجود دارد که مسئولان باید از این ظرفیت برای تنویر افکار عمومی نهایت استفاده ببرند.

وی ادامه داد: مسئولان ادارات و روابط عمومی‌ها می‌توانند از فضای مجازی بیشترین بهره را ببرند و خدمات و عملکرد خود را ماهانه و ازجمله زمانی که دولت زیر سوال می‌رود ورود و گزارش ارائه دهند.

پاک نژاد با بیان اینکه زمان زیادی تا هفته دولت نمانده، باید اولویت به طرح‌هایی که در شرف تکمیل هستند داده شود، گفت: کمیته برنامه ریزی در توزیع اعتبارات اولویت خود را به طرح‌های هفته دولت و دهه فجر متمرکز کرد.

وی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به مبادله موافقت نامه اقدام کنند.

فرماندار گناوه بر حل مشکل به وجود آمده در تامین آب مردم این شهرستان تاکید کرد و گفت: مردم نیاز به آب آشامیدنی دارند و هیچ بهانه‌ای قابل قبول نیست و اداره آب و فاضلاب باید اقدامات لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: آب خانه باغ‌ها و فضای سبز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که از آب آشامیدنی مردم تامین می‌شود باید جدا سازی و قطع شود.

پاک نژاد افزود: امسال تا جایی که امکان داشته باشد قطعی برق در فصل تابستان نخواهیم داشت که این امر مستلزم مصرف بهینه توسط مردم است.

فرماندار گناوه در مورد جدول زمانبندی خاموشی برق که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: انتشار این مطلب صحت ندارد و تاکنون هیچ گونه جدول زمانبندی لحاظ نشده و تنها هدف تامین انرژی مورد نیاز مردم است که مستلزم مصرف بهینه است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گناوه با بیان اینکه دولت در خدمات دهی به مردم منشا خدمات گسترده‌ای بوده اما در اطلاع رسانی مظلوم واقع شده است گفت: ارزیابی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در زمینه ارتباط با رسانه‌های شهرستان در دستور کار و اولویت فرمانداری قرار گرفته است.

اکبر احمدزاده افزود: عملکرد و فعالیت‌های ادارات در حوزه رسانه بطور مرتب رصد و در جلسات شورای اداری تشریح و از شاخصه‌های مدنظر در ارزیابی عملکرد مدیران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر