شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تغییر ساعات کاری اداری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 تعیین می‌شود...
کد خبر: ۵۶۸۸۱
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به تغییر ساعات کاری اداری دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 تعیین می‌شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند، امروز ـ دوشنبه 27 خردادماه 98 ـ در جلسه شورای اداری استان بوشهر بیان کرد: با توجه به اینکه فصل تابستان، مصرف برق در استان بوشهر به اوج پیک مصرف می‌رسد برای کاهش مصرف برق ادارات و جلوگیری از خاموشی‌ها در فصل تابستان، از اول تیرماه ساعت کار ادارات استان بوشهر  از ساعت 6:30 دقیقه تا ساعت 13 تعیین می‌شود.

گراوند با تاکید بر نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی بر نظارت کامل در مصرف برق و رعایت خاموش شدن دستگاه‌های برقی در هنگام تعطیلی ادارات افزود: باید در هنگام تعطیلی ادارات و دستگاهها تمام وسائل برقی به ویژه دستگاه‌های خنک کننده خاموش شود که برای تحقق این مهم باید نظارت لازم انجام شود.

وی، استفاده از شیرآلات کاهنده مصرف آب در دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: برای مدیریت مصرف آب در ادارات باید شیرآلات کاهنده مصرف آب نصب شود تا در مصرف آب مدیریت شود.

به گزارش فکرشهر، روز 13 خردادماه 98، معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر در نامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، ساعات کاری جدید تا پایان شهریورماه از روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6:30 تا 13:30 اعلام کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر