جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۸۴
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

فکرشهر:  فرماندار گناوه گفت: مسایل و مشکلاتی که برای ساخت احداث طرح سینمای امید در این شهر وجود دارد حلی شدنی است و باید هر چه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  سیدعلی پاک نژاد  دوشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: طرح احداث سینما امید در سه نقطه از شهرهای کشور مصوب شده که در استان بوشهر شهرستان گناوه به عنوان پایلوت انتخاب شده است.

وی گفت: برای اجرای این طرح آمادگی کامل وجود دارد که فرهنگ و ارشاد اسلامی به محض تحویل زمین به شهرداری عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

فرماندار گناوه اظهارداشت: شورای اسلامی شهر موظف است برای احداث سینمای امید اعتبارات فرهنگی اختصاص دهد.

پاک نژاد گفت:  با نگاه و توجهی که استاندار بوشهر به این طرح  دارد تمام توان و تلاش خود را برای محقق شدن به کار خواهیم بست.

فرماندار گناوه افزود: هنرمندان این شهرستان نیاز به فضای کافی دارند و فضاهای موجود پاسخگوی آنان نیست و برای حضور در رقابت‌های کشوری و استانی نیاز به وسیله نقلیه دارند.

وی بیان کرد: یکی از مسائل و مشکلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با گستردگی و قابلیت‌های فراوان، کمبود نیروی انسانی است که انتظار داریم برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی باید هم راستای هم باشند در غیر این صورت به توسعه‌ای دست نخواهیم یافت.

فاطمه کرم پور افزود: برای اجرای هر چه سریع‌تر احداث سینما در شهر گناوه  همت و تلاش مضاعف توسط مسئولان این شهرستان نیاز است.

وی گفت: امیدواریم که در یک هفته آینده جانمایی زمین سینما امید گناوه مشخص و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر