جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۸۸۸
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: شهردار بندر بوشهر گفت: از محل اعتبارات ارزش افزوده یکهزار میلیارد ریال اعتبار به این شهرداری اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدنورالدین امیری روز دوشنبه در آئین افزوده شدن ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی به سازمان آتش نشانی شهرداری بوشهر افزود: انتظار می‌رود با تخصیص این میزان اعتبار روند اجرا پروژه‌های عمرانی رشد قابل توجهی به خود گیرد.

وی بیان کرد: از جمله پروژه‌های شاخص شهر بوشهر برای سال جاری تقاطع غیرهمسطح میدان شهید مطهری و پارک لیان است.

امیری افزود: پارک توان یابان، توسعه فضای سبز شهری، کانال دفع آب‌های سطحی محله تنگک، اصلاح هندسی تقاطع‌ها و آسفالت از جمله پروژه‌های در حال اجرا شهرداری بوشهر است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: آتش نشانی و خدمات ایمنی یکی از زیر ساخت‌های توسعه شهری است که این مهم از سال گذشته در اولویت کاری شهرداری بندر بوشهر قرار گرفت.

امیری یادآور شد: در این راستا از محل اعتبارات ارزش افزوده اواخر سال گذشته ۲ دستگاه خودرو آتش نشانی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خریداری شد که این دستگاه‌ها امروز به صورت رسمی به ناوگان این سازمان افزوده شدند.

وی افزود: در صورت همکاری دستگاه‌های مربوطه و تملک زمین ایستگاه آتش نشانی جدید در گذر امام امام علی (ع) ایجاد می‌شود.

امیری عنوان کرد: با توجه به نقش حیاتی اطفا حریق در دقایق اولیه خانواده‌ها با برخورداری از دستگاه اطفا حریق خانگی ضرر و زیان ناشی از حوادث را به حداقل برسانند.

رستمی معاون عمرانی فرمانداری بوشهر نیز گفت: انتظار می‌رود با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه استان انجام گرفته و از محل اعتبارات تملک دارایی زیرساختها و تجهیزات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بیش از پیش توسعه پیدا کند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: ۲ دستگاه خودرو جدید ساخت داخل کشور است که علاوه بر بحث اقتصاد مقاومتی در خدمات پشتیبانی و پس از فروش نیز مشکلی ندارند.

فیصل محبی افزود: این خودروها دارای مخزن آب ۱۰ هزار لیتری، مخزن فوم ۲ هزار لیتری، پمپ آب با ظرفیت ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر، مانیتور چهار اینچ است.

وی بیان کرد: هر یک از این خودروها توانایی پرتاب آب تا ۹۰ متر و فوم تا ۷۰ متر را دارا هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر