سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۰۷
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه دولت در حوزه آب استان بوشهر نگاه ویژه ای داشته تا مشکلات حل شود گفت: مسئولان کشوری باید در مسئله آب استان بوشهر را دریابند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست شورای آب استان بوشهر با بیان اینکه موضوع آب از اساسی ترین مسائل استان است، اظهار داشت: دغدغه مردم استان به ویژه در تابستان، تامین آب است لذا باید در یک برنامه ریزی تعریف شده، مشکلات آب را بر طرف کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به اجرای پروژه های متعدد آبرسانی در استان، پیگیری مستمر برای اجرای تعهدات پیمانکاران یک ضرورت است و مدیران حوزه آب باید این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار بوشهر با اشاره به مشکلات آب شهرستان جم گفت: با توجه به فعال شده کارگاه پروژه آب روستایی جم، باید پیگیری جدی در زمینه این پروژه انجام شود.

گراوند با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای رسیدگی به مسائل آب استان با مدیران کشوری، بیان داشت: ضمن تهیه یک گزارش جامع و کامل همراه با مستندات از وضعیت استان برای ارائه به مرکز، مسئولان کشوری هم باید در مسئله آب استان بوشهر را دریابند.

وی تصریح کرد: به خاطر مسئله حیاتی آب، همه امکانات و ظرفیتهای استان را به کار گرفتیم و از مدیران حوزه آب هم انتظار داریم، با جدیت و پیگیری لازم و مستمر، طرحهای آبرسانی را تسریع کنند.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دغدغه ذهنی ما مسائل مربوط به آب است، افزود: روسای شهرستانی حوزه آب هم نقش مهمی در تسریع در اجرای طرحهای آبرسانی دارند و باید با جدیت علاوه بر نظارت و بازرسی، نسبت به تسریع در طرح های آبرسانی اقدام کنند.

گراوند گفت: به منظور کمک به آبرسانی در استان، دستگاه‌های اجرایی که دارای تانکر آبرسان هستند، دستگاه های تانکر آبرسان خود را در اختیار شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی قرار دهند.

وی اضافه کرد: مدیران حوزه آب نباید به خاطر تاخیر در تهیه مجوز فعالیت، پروژه های آبرسانی را تعطیل نگه دارند و در هر صورت باید پروژه ادامه یابد.

استاندار بوشهر گفت: فعالیت های بسیار خوبی برای حل مشکلات آب استان انجام شده و ضرورت دارد مدیران حوزه آب این فعالیت های صورت گرفته را اطلاع رسانی کنند و با حضور در رسانه ها، اقدامات انجام شده را تشریح کنند.

گراوند گفت: دولت در حوزه آب استان بوشهر نگاه ویژه ای داشته تا مشکلات حل شود و ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته مدیران استانی، این روند باید ادامه یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر