شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۱۳
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: جزیره خارگ از جمله مناطق مهم استان و شهرستان بوشهر است که در دولت تدبیر و امید مورد توجه ویژه قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عباس جمشیدی روز سه شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر افزود: تا قبل از دولت تدبیر و امید اعتباری به جزیره خارگ تخصیص نمی یافت ولی با شروع به کار این دولت در کنار اعتبارات وزارت نفت از مجموع اعتبارات شهرستانی به این جزیره سهمی اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با تدبیر دولت یازدهم و دوازدهم امروز توزیع اعتبارات در شهرستان بوشهر با عدالت انجام می شود و در این ارتباط تلاش شده سطح خدماتی که به مردم ارائه می شود، ارتقا یابد.

جمشیدی اظهار داشت: در گذشته مردم جزیره خارگ با یک قایق و شناور جا به جا می شدند اما امروز با تلاش مسئولان استان سه شناور در مسیر بوشهر خارگ و گناوه فعال است و کار تردد مردم را انجام می دهند.

وی بیان کرد: جذب و بکارگیری نیروهای بومی در جزیره خارگ از جمله دیگر اقدامات مهم است که در دوران دولت تدبیر و امید انجام شده است.

فرماندار بوشهر گفت: در شرایطی که دشمن برای ایجاد روح ناامیدی در جامعه تلاش و برنامه ریزی می کند با تدبیر دولت پروژه ها و کارهای مهم در جزیره مقاومت انجام شده است.

جمشیدی اضافه کرد: تعیین تکلیف روستاهای هلیله و بندر گاه در جوار نیروگاه اتمی بوشهر پس از ۴۰ سال از مهمترین اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان بوشهر است که در ۳۰ ماه گذشته ۹۵ درصد تعهدات عملیاتی شده است.

وی با اشاره به اشتغال روستایی گفت: سهم شهرستان بوشهر از اعتبارات اشتغال روستایی ۵۷ میلیارد ریال بود که در سال گذشته سه برابر آن را به میزان ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شد.

جمشیدی گفت: با پیگیری ها و نظارت انجام شده کمترین انحراف در جذب اعتبارات اشتغال روستایی انجام شده است.

وی برضرورت حمایت از سرمایه گذاران و روان سازی پیچ و خم‌های اداری برای این قشر تاکید کرد.

فرماندار بوشهر گفت: با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی مراقب باشند از امکانات دولتی و عمومی به نفع و یا علیه کسی استفاده نکنند.

وی یادآور شد: شهرستان بوشهر از جمله شهرستان های تلفیقی شیعه و سنی است اما با وجود جمعیت و مراکز مهم نظامی، نیروگاه، پایانه های نفتی و سایر موارد دیگر امنیت خوبی بر این شهرستان حاکم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر