پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۱۹
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: مصرف برق مشترکان خانگی استان بوشهر چهار برابر متوسط کشور است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اردشیر مذکوری صبح سه‌شنبه در نشست با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش مصرف برق به خصوص در ساعات پیک بار، تغییر در ساعات اداری استان بوشهر بود.

وی از کاهش ۷۰ مگاواتی مصرف برق با تغییر ساعات کاری ادارات استان خبر داد و اضافه کرد: برای مدیریت مصرف برق نیاز به همکاری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌ها داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و تلاش‌های گسترده‌ای را به منظور گذر موفق از اوج بار مصرف تابستان با اقدامات مدیریت مصرف بدون اعمال خاموشی و فشار به مردم داریم.

وی با اشاره به نقش مدیریت مصرف برق در کاهش هزینه‌های تولید برق خاطرنشان کرد: تابستان گرمی را در سال جاری خواهیم داشت و به همین دلیل مدیریت مصرف برق از هر زمان دیگری اهمیت بالاتری دارد.

مذکوری با بیان اینکه عدم رعایت الگوی مصرف به جز عدم رعایت توازن به تأسیسات صنعت برق هم صدمه می‌زند افزود: در صورت عدم رعایت الگوی مصرف ممکن است برق‌رسانی به مردم استان دچار اشکال شود.

وی با اشاره به اینکه سهم مصرف بخش خانگی مشترکان برق استان بوشهر ۸۰ درصد است ادامه داد: شاخص مصرف سرانه انرژی در بخش خانگی دوازده هزار کیلووات ساعت است و با توجه به شرایط دمایی استان بوشهر بیش از چهار برابر متوسط کشوری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر