جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۵۵
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه آینده و توسعه استان و کشور در دست دانش‌آموزان است گفت: به زودی مشاور دانش‌آموزی استاندار منصوب خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند سه‌شنبه‌شب در آئین تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان استانداری بوشهر اظهار داشت: در طول سال جلسات زیادی شرکت می‌کنم ولی این جلسه بسیار متفاوت است و خیلی خوشحالم که در این جمع که دانش‌آموزان و دانشجویان نخبه و ممتاز هستند حضور دارم.

گراوند با بیان اینکه آینده و توسعه استان و کشور در دست دانش‌آموزان است افزود: بدون تردید شما دانش‌آموزان، در توسعه و آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی در آینده نزدیک نقش‌آفرین هستید.

وی با توصیه به دانش‌آموزان و دانشجویان به درس خواندن خاطر نشان کرد: انجام فعالیت‌های پژوهشی در کنار درس خواندن ارزش و اهمیت زیادی دارد و امیدوارم شما عزیزان در این مسیر گام بردارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: به هر میزان که شما تلاش بیشتری کنید موفقیت بیشتری در انتظارتان است و اگر کم‌کاری کنید موفق نمی‌شوید.

گراوند خواستار تکریم والدین توسط دانش‌آموزان شد و گفت: بهترین احترام و تکریم والدین، درس خواندن و موفقیت شما در تحصیل و کار است.

وی ابراز داشت: مهر ۹۸ را نیز با جدیت آغاز کنید تا سال آینده نیز در این گونه مراسم و برنامه‌ها تجلیل شوید.

استاندار بوشهر بر لزوم وقت‌شناسی و نظم توسط دانش‌آموزان تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی و نظم موجبات موفقیت بیشتر شما می‌شود و رمز موفقیت نیز وقت‌شناسی است.

گراوند از انتصاب مشاور دانش‌آموزی استاندار خبر داد و تاکید کرد: جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفری دانش‌آموزی استان نیازمند ارتباط بیشتر است و به زودی مشاور دانش‌آموزی استاندار منصوب خواهد شد.

در این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان استانداری بوشهر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر