جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۶۲
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیر کل بهزیستی استان بوشهر گفت: بهزیستی استان بوشهر نیازمند منابع انسانی و امکانات بیشتری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی پولادی ریشهری صبح چهارشنبه در نشست با معاون استاندار بوشهر اظهار داشت: برگزاری این جلسات به منظور تبادل نظر، هم اندیشی، بهبود فرآیندها، ارائه راهکارهای مناسب برای پیشبرد اهداف عالیه سازمان بهزیستی و رفع تنگناها و چالش‌های موجود مؤثر است.

وی ضمن بیان عملکرد و فعالیت‌های بهزیستی افزود: بهزیستی بیش از ۱۲۰ وظیفه را برعهده دارد و همواره تلاش کرده از حداکثر ظرفیت و توان خود جهت انجام این وظایف استفاده کند و مسئولیت‌های بهزیستی از قبل از تولد شروع و تا انتهای زندگی تداوم می‌یابد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: قطعاً برای انجام این وظایف بهزیستی نیازمند منابع انسانی غنی و امکانات بیشتری است تا به خوبی بتواند امور را مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: البته کارکنان بهزیستی با تلاش و اهتمام جدی خود و با کمترین امکانات و توانسته‌اند خدمات ارزنده‌ای ارائه دهند.

ارسطو ترکمان منش دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در بحث اعتیاد کودکان افزود: بهزیستی باید این کودکان را شناسایی و به پزشک ارجاع دهد و با تشخیص پزشک آنها بستری و برای ترک در منزل نگهداری شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر