سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۹۱
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خواستار پرداخت مطالبات کتابخانه‌های استان از شهرداری‌ها شد و گفت: مشکلات کتابخانه‌های عمومی شهرستان تنگستان رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید علی هاشمی صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات و توسعه زیرساخت‌های کتاب‌خوانی در استان بوشهر تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در تنگستان، اضافه کرد: فرماندار و سایر اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان تنگستان نسبت به پی گیری مسائل و مشکلات کتابخانه های عمومی این شهرستان تلاش گسترده‌ای داشته‌اند.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر افزود: امیدواریم با پرداخت مطالبات کتابخانه‌ها از شهرداری‌ها و تعهد و جدیت بیشتر شاهد گسترش و ارتقای بیش از پیش سطح فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در این شهرستان باشیم.

فرماندار تنگستاننیز در این نشست، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی را از ویژگی های عمده یک جامعه پویا و شاداب برشمرد و گفت: در جامعه ای که یادگیری و مطالعه وجود داشته باشد، مفاسد و آسیب های اجتماعی کمتری وجود دارد.

عبدالحسن رفیعی‌پور فرهنگ را زیربنای سایر امور جامعه در ابعاد مختلف دانست و اظهار داشت: اگر بتوانیم مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه را حل کنیم، سایر مسائل و مشکلات جامعه در حوزه های دیگر قابل حل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر