پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۹۳
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از طرف کسانی که قصد شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عباس جشمیدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: افراد نباید از فرصتی که نظام برای آنها فراهم کرده برای زیرسئوال بردن خدمات دولت استفاده کنند.

وی بیان کرد: کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند به جای تخریب برنامه های خود را اعلام کنند و هرگونه سیاه نمایی خدمات نظام بعنوان خط قرمز ما به شمار می رود و در هیات های اجرایی لحاظ می شود.

فرماندار بوشهر اضافه کرد: وظیفه مجریان انتخابات نیز رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی یادآور شد: آرای مردم امانتی است در اختیار مجریان امر انتخابات و هرآنچه مردم انتخاب می کنند برای ما مهم و محترم است.

جمشیدی ادامه داد: با وجود همه محدودیت های اعتباری ولی تاکنون کارها و خدمات زیادی در سطح استان انجام شده است و این ظلم به دولت است که عده ای با کمال بی انصافی در فضای مجازی خدمات دولت و نظام را هدف قرار می دهند.

وی با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کشور گفت: امروز استکبار جهانی با عوام فریبی درصدد است به دنیا القا کند "ما خواهان مذاکره هستیم اما ایران حاضر به گفت وگو نیست.

جمشیدی بیان کرد: در این شرایط خاص توجه به ظرفیت‌های داخلی و استفاده درست از منابع مهمترین راهکار برای مقابله با دشمن به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه تنها یک ماه به پایان سال مالی ۹۷ باقی مانده است دستگاه هایی که هنوز اعتبارات خود را هزینه نکردند هرچه سریعتر نسبت به هزینه کرد اعتبارات خود اقدام کنند.

فرماندار بوشهر افزود: با توجه به برگزاری کمیته برنامه ریزی در شهرستان بوشهر انتظار می رود دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر نسبت به تبادل تفاهم نامه ها و موافقت نامه ها اقدام کنند.

جمشیدی اضافه کرد: رویکرد شهرستان بوشهر بهره برداری از پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاست که بخشی از آنها در سال های گذشته افتتاح و بخش دیگری نیز در هفته دولت و دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

وی در خصوص احتمال وقوع آتش سوزی ها در سطح مراتع گفت: وزش بادهای گرم احتمال آتش سوزی در سطح مراتع را افزایش می دهد به همین دلیل منابع طبیعی و همه دستگاه های عضو مدیریت بحران باید در حالت آماده باش قرار داشته باشند.

جمشیدی بر ضرورت رعایت الگوی مصرف در بحث برق و آب و کاهش هزینه‌ها از سوی دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر