سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۹۹۶
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: دستگاه های متولی عفاف و حجاب استان به نقش آفرینی در این عرصه پیشگام شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبری روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته عفاف و حجاب استان بوشهر افزود: یکی از هدف های دشمن کاهش ارزش‌های اسلامی است که در این زمینه متولیان و دست اندرکاران فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید با وحدت رویه و همبستگی با این حرکت شوم مقابله کنند.
وی بیان کرد: اداره ها و دستگاه‌های مختلفی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند ولی با این وجود بسیاری از این مجموعه‌ها به وظیفه خود عمل نکرده و یا به صورت ناقص آن را اجرا می‌کنند.

اکبری ادامه داد: این رویه موجب ظهور و بروز انواع گرفتاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی در سطح جامعه می‌شود از این رو بازنگری در نوع کارکرد دستگاه‌های کم کار امری ضروری است.

وی تاکید کرد: یکی از راهکارهای مهم و تاثیرگذار در این حوزه تشویق تولید کنندگان لباس‌های ایرانی و اسلامی است.

اکبری افزود: بسیاری از تهیه کنندگان لباس و پوشاک ایرانی اسلامی هستند که در صورت روان سازی امکانات زیربنایی آماده اجرای طرح‌های خود هستند.

وی اجرای نمایشگاه لباس و پوشاک ایرانی اسلامی، تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب، برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی ویژه سواحل و اجرای مسابقه های جذاب در رده‌های مختلف سنی از جمله برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر