سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر مطرح شد:
فکرشهر - اسماء بوستانی: جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر ۲۹ خرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۰۰۰
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

فکرشهر - اسماء بوستانی: فرماندار بوشهر با اعلام اینکه ۲۷ درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به شهرستان بوشهر است، اظهار کرد: رعایت الگوی مصرف بسیار نکته مهمی است، به همین دلیل دستگاه های اجرایی باید دست به دست هم دهند، در مصرف برق صرفه جویی کنند تا بتوانیم از شرایط سخت فعلی عبور کنیم.

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق خطاب به دستگاه های اجرایی ادامه داد: اگر اداره ای در این خصوص همکاری و رعایت نکرد برق آن اداره قطع می شود و تا زمانی که دستور وصل آن از سوی فرمانداری صادر نشود همچنان برق آن اداره باید قطع بماند.

جمشدی با اشاره به آتش سوزی در برخی از مناطق استان خواستار آمادگی کلیه دستگاه های اجرایی در این خصوص شد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی باید تا دوشنبه هفته آینده وضعیت و لیست اعتبارات هزینه شده در حوزه های مربوطه را به فرمانداری ارائه دهد و اگر دستگاهی اعتبارش را به موقع هزینه نکرده باشد بخشیده نمی شود.

وی با اعلام اینکه فشار خون یک بیماری خاموش است ادامه داد:  از تمامی دستگاه های اجرایی خواستارم با مرکز بهداشت شهرستان همکاری های لازم در این خصوص را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حوزه آب فعالیت های خوبی در شهرستان صورت گرفته است، ادامه داد: از سال ۹۵ تا کنون برنامه ریزی هایی با اداره آب و برق داشتیم که به صورت وقت و بی وقت پاسخگوی مردم باشند؛ از پایان تیرماه نیز مشکل آب تنگک ها رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوشهر با اعلام اینکه وظیفه مان این است که در انتخابات بی طرف، مردمی و امانت دار باشیم، افزود: سیاه نمایی اقدامات  نظام خط قرمز ماست؛ آرای مردم امانتی است در اختیار مجریان امر انتخابات و هرآنچه مردم انتخاب می کنند برای ما مهم و محترم است؛ مسوولین نماینده فرمانداری در شهرستان هستند و باید وظایف خود را به دور از مسائل سیاسی انجام دهند.

جمشیدی افزود: مسوولین باید اخلاق انتخاباتی داشته باشند؛ ما اگر توانایی حل برخی از مشکلات مردم را نداشته باشیم حداقل باید حرمت و احترام آن ها را نگه داریم؛ بنده به پاس احترام به مردم هر هفته به محلات مختلف شهر سر می زنم ، مشکلات مردم را از نزدیک می بینم و درخصوص رفع این مشکلات پیگیری های لازم را انجام می دهم چرا که رضایت مردم حداقل کار ما است.

به گزارش فکرشهر، جلسه شورای اداری شهرستان بوشهر ۲۹ خرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر