سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۰۶
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

فکرشهر: رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: ترخیص دو هزار دستگاه خودرو زیر ۲۵۰۰ سی‌سی ظرفیت با همکاری و حمایت نمایندگی‌های خودروها ترخیص می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، خورشید گزدرازی با اشاره به ترخیص کانتینرهای رسوبی در منطقه ویژه بوشهر اظهار داشت: کانتینرهایی که تا پایان اردیبهشت ماه امسال وارد بندر یا منطقه ویژه اقتصادی بوشهر شده باشند می‌توانند با ارز متقاضی و بدون نیاز به انتقال ارز ترخیص شوند.

وی از دپو شدن ۲ هزار خودرو خارجی در بندر بوشهر خبر داد و بیان کرد: خودروهایی که دارای ظرفیت زیر ۲۵۰۰ سی‌سی قدرت هستند می‌توانند با همکاری و حمایت نمایندگی‌های خودروها در ایران ترخیص می‌شوند.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر با بیان اینکه برخی از این خودروها دارای مشکلات قضائی هستند تصریح کرد: برخی از خودروهای وارداتی مربوط به سال‌های ۹۴ و ۹۵ که دارای مشکل قضائی هستند قابلیت ترخیص ندارند.

گزدرازی با اشاره به اینکه کمتر از یک‌هزار دستگاه قابل ترخیص دارند افزود: چنانچه نمایندگی‌های خودروها در ایران با وارد کنندگان خودروهای خارجی همکاری کنند قابلیت ترخیص از گمرک دارند چراکه مشکل ثبت سفارش آنها برطرف شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر