سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۰۱۰
پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

فکرشهر: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با بیان اینکه امروزه اشتغال بدون توجه به کارآفرینی موفق نمی‌شود گفت: در این راستا باشگاه کارآفرینان بوشهر برای حمایت از ایده‌پردازان و رویدادهای کارآفرینی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر ظهر امروز در راستای ایجاد، گسترش، هم‌فکری و همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری منعقد شد.

علی سملیان با بیان  اینکه این تفاهم‌نامه در راستای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای منعقد شده است اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در ایجاد مهارت‌افزایی و کارآفرینی بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر منعقد شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: رشد و توسعه فناوری‌ها و دنیای مجازی با همه تهدیدات، مخاطرات، معایب و چالش‌هایی که برای جامعه به همراه دارد، حاوی فرصت‌ها و نکات مثبت و سازنده بسیاری نیز است.

وی یکی از نمونه‌های بارز این فرصت‌ها را به ظرفیت اشتغال‌زایی این حوزه دانست و افزود: توسعه فناوری‌ها و دنیای مجازی به تازگی در جامعه ایران مورد توجه قرار گرفته است.

علی سملیان با اشاره به معضل بیکاری به عنوان یکی از جدی‌ترین تهدیدات فعلی کشور در عرصه اقتصادی و اجتماعی اظهار کرد: در چنین فضا و شرایطی باید با شناخت دقیقی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های بالقوه، ضریب استفاده از بسترهای اشتغالزایی را بیش از پیش تقویت کرد.

وی افزود: به طور اساسی کار آفرینی ابتدا مستلزم نگاهی هوشمندانه و بهره‌گیری حداکثری از فرصت‌ها است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است بستر توسعه بسیاری از فعالیت‌ها و مشاغل خرد و کوچک باشد. به گفته وی ارتباطات و فناوری اطلاعات بستری است که توانسته به بهترین شیوه تمام محصولات و خدمات بازار مشاغل را به بازار معرفی می‌کند.

   سملیان با اشاره به اهمیت حمایت از ایده‌پردازان و رویدادهای کارآفرینی از راه‌اندازی باشگاه کارآفرینان برای عملی شدن این مهم خبر داد و گفت: امروزه اشتغال بدون فضای مجازی موفق نمی‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر