سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۷۷
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: حمایت ما از واحدهای تولیدی مشروط به حفظ تولید و اشتغال است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان تنگستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تمهیدات و اعتبارات بسیار خوبی برای تولید و اشتغال در نظر گرفته که با توجه به اینکه تنگستان در بحث اشتغال وضعیت خوبی ندارد باید از این فرصت در بحث تولید و اشتغال نهایت استفاده را برد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را وارد بروکراسی پیچیده اداری نکنند یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی تلاش نمایند سرمایه‌گذارانی که می‌خواهد در شهرستان سرمایه گذاری کنند را با در نظر گرفتن ضوابط قانونی در سیستم اداری برای آنها ایجاد مشکل نکنند و با حمایت از سرمایه‌گذار و تولید به رونق تولید و افزایش اشتغال کمک کنند.

فرماندار تنگستان ضمن انتقاد از عدم همکاری بعضی بانک‌های عامل در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی شهرستان خواستار همکاری و همراهی بیش از پیش همه بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

وی افزود: امسال با توجه به تهاجم اقتصادی دشمنان، ستاد تسهیل و کارگروه رفع موانع تولید باید قرارگاه عملیاتی مقابله با این تهاجم باشد بنابراین باید نگاه‌ها را در کمک به واحدهای تولیدی تغییر دهیم تا موفق باشیم.

رفیعی پور با بیان اینکه حمایت ما از واحدهای تولیدی مشروط به حفظ تولید و اشتغال است گفت: کارگروه رفع موانع تولید می‌تواند کلینیکی برای درمان مشکلات تولید باشد و نسخه درمان مشکلات در همین کارگروه، پیچیده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر