سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۷۸
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با امضای تفاهم‌نامه بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کشور، مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان بهزیستی استان بوشهر تامین می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو تفاهم‌نامه همکاری مهم برای حمایت از معلولین استان بوشهر بین استانداری بوشهر و سازمان بهزیستی کل کشور به امضا رسیده است.

وی اضافه کرد: تفاهم نامه مشترک برای تامین مسکن ۳۰۰ نفر از معلولین و مددجویان تحت پوشش و فاقد مسکن بهزیستی استان بوشهر، با اولویت زنان سرپرست خانوار و معلولین متاهل سرپرست خانوار بر اساس جدول توزیع شهرستانی امضا شده است.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه توسط اداره کل بهزیستی استان بوشهر ارائه شده است که در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بهزیستی کل کشور صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: همچنین تفاهم‌نامه برای مشارکت در ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی برای معلولین که در چارچوب قوانین مرتبط با سازمان بهزیستی کل کشور صورت می پذیرد هم به امضا رسید.

گراوند تصریح کرد: حمایت از معلولان را به صورت ویژه در دستور کار داریم و در این راستا تلاش می‌شود تا با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف زمینه بهره‌مندی این قشر از امکانات مورد نیاز فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر