پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۷۹
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: ۸۵ درصد جمعیت این شهرستان دارای اینترنت پرسرعت خانگی هستند که از این شمار ۳۵ درصد ۴جی و مابقی ۳جی برخوردار شده اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالله نادری روز سه شنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتی افزود: دشتی در زمینه اتصال به اینترنت خانگی از شهرستان‌های پیشتاز استان است.

وی افزود: در ۲ سال گذشته توجه ویژه ای به توسعه زیر ساخت‌های مخابراتی و اینترنتی شهرستان دشتی به ویژه روستاهای این شهرستان شده و تا کنون ۱۸ دکل مخابراتی در شهرها و روستاها این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است.

نادری اضافه کرد: امسال دکل مخابراتی روستای سرمک از مناطق دور افتاده دشتی نصب و راه اندازی شد و کار نصب دکل مخابراتی در روستای دهوک نیز در دست اجراست که به زودی این روستا نیز به اینترنت پر سرعت برخوردار خواهد شد.

فرماندار دشتی ادامه داد: در چند سال گذشته بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در شهرستان نصب و راه اندازی شده که باعث بهبود خدمات دولت الکترونیکی شده است.

نادری گفت: هنوز تعداد از روستاهای دشتی با مشکل زیرساخت‌های ارتباطی مواجه هستند و با توجه به برگزاری انتخابات حساس مجلس در سال جاری انتظار می‌رود با نصب دکل‌های جدید این روستاها نیز از اینترنت پرسرعت برخوردار شوند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر