سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۸۱
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دیر گفت: ۲۰سری جهیزیه به ارزش ۲میلیارد ریال برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید علی حسینی روز سه شنبه در مراسم اهدای این جهیزیه‌ها افزود: این اقلام با همکاری استانداری، موسسه حضرت رقیه و کمیته امداد تهیه و در اختیار و نوعروسان نیازمند قرار گرفت.

وی با بیان اینکه برای هر سری از این جهیزیه‌ها ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است افزود: این جهیزیه‌ها شامل ۱۹ دستگاه یخچال، فرش، تلویزیون، اجاق گاز، پتو و سایر وسایل مورد نیاز برای زندگی مشترک است.

حسینی، کمک‌های افراد خیر در همیاری با کمیته امداد امام را مهم دانست و گفت: اهدای کمک‌های مردمی نقشی مهم در تامین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند زیر پوشش نهادهای حمایتی دارد و از خیران و نیکوکاران درخواست داریم در این امر خداپسندانه این اداره را یاری کنند.

مدیر کمیته امداد امام دیر بیان کرد: در سال جاری نیز ۲۷ زوج از جهیزیه بهره مند شدند و سال گذشته نیز ۳۵ هدیه داماد به میزان یک میلیارد ریال و ۸۷ جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اهدا شد.

فرماندار دیر نیز ضمن تشکر از تلاش های کمیته امداد امام شهرستان گفت: برای برطرف کردن فقر در جامعه همه باید تلاش کنیم.

کریم علی حسنی افزود: مسکن، ازدواج و اشتغال از مهم ترین و اساسی ترین برنامه امداد است که برای کمک و همکاری اعلام حمایت می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر