سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
کد خبر: ۵۷۱۹۰
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: زمان برای پرسپولیس به تندی پیش می‌رود و این تیم هنوز نتوانسته جانشین برانکو ایوانکوویچ را تعیین کند.

به گزارش فکرشهر، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: در شرایطی که بسیاری از تیم‌ها حتی تمریناتشان را آغاز کرده‌اند و این قاعده شامل رقیب سنتی سرخپوشان یعنی استقلال نیز می‌شود، پرسپولیس همچنان نتوانسته از شوک خروج برانکو خارج شود.

در حقیقت مدیران این باشگاه دو مقطع طلایی را سوزاندند؛ یکی را در انتظار بازگشت برانکو از دست دادند و دیگری را برای رایزنی با یحیی گل‌محمدی که تحت قرارداد پدیده مشهد بود و طبعاً انتقالش مقدور نشد. حالا اما پرسپولیسی‌ها تازه رسیده‌اند سر خط. در همین راستا بعد از قطعی شدن عدم حضور گل‌محمدی در پرسپولیس، مدیران این باشگاه اعلام کردند سرمربی بعدی خارجی است. آنها به همین منظور صبح دیروز راهی ترکیه شدند تا به‌طور همزمان با سه گزینه مذاکره کنند. قرار شده سرمربی قرمزها امشب یا صبح فردا به شکل رسمی معرفی شود.

عملیات استانبول لو رفت

همه می‌دانستند که پرسپولیس در استانبول ترکیه با سه سرمربی مذاکره خواهد کرد اما در مورد اسم دقیق این گزینه‌ها گمانه‌زنی‌های مختلفی وجود داشت. در این میان اما لو رفتن لیست رزرو هتل پرسپولیسی‌ها در ترکیه، جزئیات دقیق این مذاکرات را برملا کرد و نشان داد یک گزینه آلمانی و یک آرژانتینی در حال مذاکره با مدیران پرسپولیس هستند. مطابق لیستی که منتشر شده علاوه بر ایرج عرب، مهدی محمدنبی و علی رغبتی سه عضو هیات‌مدیره این باشگاه، نام دو مربی و دو مدیر برنامه نیز دیده می‌شود. از هفت اتاق رزرو شده دو اتاق متعلق به الکساندر نوری و گابریل کالدرون آرژانتینی بوده است. گزینه سوم قرمزها اما ظاهراً ماسیمو کاررا مربی جوان ایتالیایی است که گفته می‌شود وکیل او در استانبول با سرخ‌ها مذاکره خواهد کرد.

شانس بیشتر الکس

شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید خیلی از معادلات دستخوش تغییر شده باشد، اما فعلاً شانس الکس نوری برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس بیش از گزینه‌های دیگر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر