سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۱۹۷
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: موضع استانداری بوشهر مبنی بر عدم شکایت از نشریات منتقد است.

به گزارش فکرشهر از مهر، مجید خورشیدی ظهر سه‌شنبه در نشست با رسانه‌های مکتوب استان بوشهر اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان وجدان جامعه صرفاً متعلق به خودشان نیستند، بلکه به عنوان سرمایه اجتماعی متعلق به اجتماع هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه حمایت از مطبوعات را وظیفه خودمان می‌دانیم گفت: مسئولی که با رسانه ارتباط داشته باشد یعنی با جامعه در ارتباط است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره ضرورت انتشار آگهی توسط دستگاه‌های دولتی از طریق سامانه توزیع آگهی‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: علیرغم اینکه شکایت از دستگاه‌های دولتی را منع کرده‌ایم، اما اگر دستگاه و یا سازمانی آگهی را خارج از روال عادی سامانه ارشاد واگذار نماید به دستگاه قضایی معرفی خواهیم کرد.

وی با اشاره به راه‌اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور در استان بوشهر، گفت: راه‌اندازی موزه مطبوعات جنوب کشور و ساماندهی محل خانه مطبوعات استان بوشهر در اولویت و مطالبه رسانه‌ها است که با جدیت تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

خورشیدی با اشاره به اینکه موضع استانداری بوشهر مبنی بر عدم شکایت از نشریات منتقد است، گفت: کار نشریات مجیزگویی از هیچ مقامی نیست، بلکه وظیفه نشریات بیان واقعیت‌ها به صورت حرفه‌ای با رعایت اخلاق رسانه‌ای و انصاف در جامعه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر