سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۰۶
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به سبب افزایش سرعت وزش باد شمال غربی بر روی مناطقی از کشور عراق و در پی آن بروز پدیده گرد و خاک برای مناطق شمالی این استان بویژه روی دریا احتمال وقوع گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش فکرشهر، محمد رضا انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بررسی نقشه های هواشناسی همچنین نشان می دهد که در ساعاتی از عصر امروز تا صبح فردا با افزایش سرعت وزش باد شمال غربی بر روی نواحی شمالی و مرکزی خلیج فارس دریا تا حدودی مواج و متلاطم می شود.

وی بیان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در طول روز گاهی وزش باد و غبار محلی و در ابتدای صبح در برخی نقاط همراه با مه رقیق پیش بینی شده است.
انصاری ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد در نواحی شمالی و مرکزی استان به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و بر روی دریا طی ساعاتی از بعدازظهر و شب تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

وی افزود: برای ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و طی ساعاتی از عصر امروز تا صبح فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان ۶۰ تا ۱۲۰ و در فاصله از ساحل تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
انصاری ادامه داد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ۰۳:۳۶ بامداد، جزر اول ساعت ۰۸:۰۹، مد دوم ساعت ۱۳:۵۱ و جزر دوم دریا ساعت ۲۰:۵۵ خواهد بود.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته اهرم، خورموج و برازجان با ۴۷ و عسلویه با ۲۷ درجه به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر