شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۲۲۵
چهارشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: طرح گردشگری روستای "بندو" شهرستان عسلویه این استان رتبه سوم طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها کشور را کسب کرد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از ۲۳ استان کشور ١٣٠ طرح و پروژه در دو محور"منابع درآمدی پایدار، کارآفرینی و اشتغال روستایی" و "عمران و خدمات روستایی" به دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال شد که از این بین ٤٦ طرح از ١٩ استان به مرحله داوری راه یافت.

وی بیان کرد: از استان بوشهر ۶ طرح در ۲ بخش اشتغال و کارآفرینی و خدمات و عمران روستایی به این مرحله رسید.

دهقانی ادامه داد: در جلسه داوری، این طرح‌ها به‌صورت تخصصی بررسی و نمایندگان دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها به دفاع از طرح‌ها پرداختند.

وی اضافه کرد: در پایان این جلسه، از بین طرح‌های راه یافته به مرحله نهایی، ٦ طرح از سراسر کشور انتخاب و طرح روستای منتخب گردشگری بندو رتبه سوم را کسب کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: جشنواره طرح‌های برگزیده دهیاری‌ها با پایان یافتن مرحله داوری طرح‌های ارسالی در هفته دهیاری، که از ۱۴ تیر آغاز می‌شود، برگزار و از دهیار و اعضای شورای روستای بندو شهرستان عسلویه در سطح کشوری تقدیر به عمل می‌آید.

دهقانی یادآور شد: نوآوری، خلاقیت و ایجاد درآمد پایدار در روستاها از مهمترین اهداف دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر