جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۳۸۳
يکشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

فکرشهر: به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بخشدار سعدآباد به همراه امام جمعه این شهر، یکشنبه 9 تیرماه  با رئیس دادگاه عمومی بخش سعدآباد و دیگرکارمندان دادگاه عمومی دیدار و از زحمات و تلاش های آن ها تقدیر وتشکر کردند..

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، محمد مهدی مشایخی، بخشدار سعدآباد دراین دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی اظهار کرد: تلاش شبانه روزی رئیس و دیگر کارکنان دادگاه عمومی بخش سعدآباد به ویژه در خصوص وقایعی که تکرارآن ها می تواند در نا امنی بخش تاثیر منفی داشته باشد ستودنی است و آثارعملی این تلاش قضایی  توام با فرهنگ سازی توانسته بخش سعدآباد را دررتبه امنیتی یکی ازامن ترین بخش های استان بوشهرقراربدهد.
امام جمعه سعد آباد شهید بهشتی را الگوی بارز ومشخصه پایه گذار قوه قضائیه با استفاده ازقوانین مصوبه درقانون و شرع اسلام دانست و افزود: همواره مردم تنها امیدشان در زمان مراجع به دادگاه اجرای عدالت است که دادگاه عمومی بخش سعدآباد توانسته دراین خصوص نهایت تلاش خود را اجرایی کند که جای تقدیر ازمنظر نگاه ویژه رئیس دادگاه در اجرای عدالت دارد.

بر اساس این گزارش، بخشدار سعدآباد به اتفاق دیگرمسوولین ضمن حضوردردفاترمختلف دادگاه ازکارکنان آن ها تقدیر وتشکر نمودنند.

 

 

نظرات بینندگان
ایمان سهرابپور
|
-
|
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵
سلام و درود.

گواهی امنیتی خودتون رو تمدید بفرمایید تا کاربر با خاطر آسوده از صفحه دیدن کنه. موفق باشید.

ایمان سهراب‌پور، شبانکاره،

 

پیام هشدار قبل از ورود ایمن :

این سرور نتوانست اثبات کند که www.fekrshahr.ir است؛ گواهینامه امنیتی آن ۶۱ روز پیش منقضی شده است. ممکن است علت این موضوع پیکربندی اشتباه باشد یا مهاجمی درحال رهگیری اتصالتان باشد. ساعت رایانه‌تان درحال‌حاضر روی ۱۴۰۱ آبان ۶, جمعه تنظیم شده است. آیا درست است؟ اگر نه، باید ساعت سیستم را درست کنید و سپس این صفحه را بازآورید.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر