شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۵۷۵
جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: استقرار ناجیان غریق در سواحل کنگان ضروری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با گرامیداشت روز مالیات و لزوم پرداخت مالیات و نیز از طرفی لزوم درک وضعیت مردم در شرایط بد اقتصادی توسط متولیان امور مالیاتی عنوان نمود: دولت‌ها در قبال دریافت مالیات خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اقدام هوشمندانه و قاطعانه جمهوری اسلامی در برابر طرف اروپایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر سر منافع ملی با هیچکس تعارفی نخواهد کرد و در برابر هر گونه زیاده خواهی محکم خواهد ایستاد.

امام جمعه کنگان با اشاره به جان باختن تعدادی از هموطنان در سواحل این شهرستان در سال‌های اخیر افزود: متولیان امر شناگاه هایی را بر مبنای امنیت اخلاقی و امنیت جانی در سواحل این شهرستان پیش بینی کنند.

وی بیان کرد: متولیان امر در کنار شناگاه‌ها، نسبت با استقرار ناجیان غریق اقدام کنند.

خطیب جمعه با تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: در عظمت این بانو همین بس که طبق روایات چند امام معصوم، ثواب و پاداش زیارت آن بانوی کرامت بهشت است.

محمودی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران و کارگزاران حج و بیان اینکه معظم له حج را مجموعه‌ای استثنایی و ممتاز از ارزش‌های مورد تمجید اسلام خوانده و آن را نمونه کوچکی از جامعه اسلامی برتر و مظهر تمدن نوین اسلامی و فریضه استثنایی در ابعاد سیاسی خواند و گفت: برخی تلاش می‌کنند در فضای مجازی از روی عناد این فریضه را زیر سوال ببرند که باید مواظب بود.

امام جمعه کنگان به نشست منامه و شکست و ناکامی دشمن در دستیابی به اهداف شومشان اشاره و عنوان کرد: بالاتر از شکست معامله قرن، افول قدرت منطقه‌ای آمریکا و زمزمه‌های خروج از خلیج فارس است.

محمودی با انتقاد از ستایش ترامپ از بن سلمان کودک کش گفت: دفاع از رژیم کودک کش سعودی تجلی حقیقی حقوق بشر آمریکایی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری و روز شهردار و دهیار با تقدیر از تلاش شهرداران کنگان، بنک و سیراف و دهیاران پرتلاش روستاها و نیز همت شهرداران سابق در ادوار مختلف گفت: انتظار می‌رود شهرداران با مشورت گرفتن از صاحب نظران و همکاری شوراهای اسلامی شهر گام‌های بزرگی در توسعه و عمران شهری بردارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر