جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۵۹۴
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

فکرشهر: زهرا حاجی زاده و زینب محمدپور از دبیرستان بنت الهدی بندر ریگ از توابع شهرستان گناوه با کسب رتبه اول هفدمین دوره رقابت های آزمایشگاهی بخش گروهی استانی به مرحله کشوری راه یافتند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ گفت: ورود دانش آموزان به فعالیت‌های علمی و عملی، گسترش و ترویج و تقویت فعالیت‌های گروهی و تعمیق آموزش در بین آنان از مهم‌ترین هدف برگزاری این رقابت‌ها است.

سعید بهمرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رقابت‌های فراخوان دست سازه و آزمایش علوم تجربی استان بوشهر (ساخت باتری میوه‌ای و ماشین شیمیایی) سپیده سراجی از دبیرستان حضرت فاطمه زهرا (س) این منطقه به رتبه سوم نائل شد.

وی اظهار داشت: آموزگاران این منطقه نیز در رقابت‌های حوزه توسعه و تقویت درس پژوهی و نظارت و راهنمایی آموزشی موفق به کسب رتبه‌های برتر استان بوشهر شدند.

بهمرد گفت: ثریا ولی زاده، طاهره قناعت، صدیقه روئین تن، مریم حجی و لیلا بحرینی زاده در رشته عربی دوره اول متوسطه و زینب قاسمیان، سیده فاطمه موسوی و طیبه دریائیان در رشته زبان انگلیسی به مقام‌های اول استانی نائل شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ افزود: در رقابت‌های درس پژوهی ادبیات فارسی دوره اول متوسطه فاطمه سخاوت، اعظم حسین پور، فرشته کیانی و سهیلا شاد سرشت و درس علوم تجربی دوره اول متوسطه زهرا شیخ نصری، میترا احمدی، مرضیه باقرزاده، طاهره قناعت و حسین کشاورز موفق به کسب رتبه دوم استانی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر