جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۴۶
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: فلسفه وجودی همه مدیران خدمت به مردم است برهمین اساس باید به صورت هدفمند، برنامه محور و با عزم جهادی و پرهیز از روزمرگی امور مردم را سامان دهند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، فرماندار تنگستان در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: صاحبان اصلی انقلاب مردم هستند و برای خدمت رسانی به آنان همه مسئولان باید به دور از اختلاف سلیقه‌ها، جناح بندی‌های حزبی و سیاسی و با وحدت، هم اندیشی و تعامل مناسب هر یک وظیفه خود را برای رسیدن به توسعه، عمران و آبادانی شهرستان انجام دهیم.

عبدالحسن رفیعی پور افزود: دوم اسفند سال جاری بزرگترین رخداد سیاسی کشور که انتخابات است برگزار می‌شود و مردم آگاه و هوشیار این سرزمین بار دیگر با حضور پر شور خود در مسیر هدف‌ها و آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا گام بر می‌دارند.

وی بیان کرد: با توجه به تعدد کاندیداها در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان تنگستان نیاز است همه مدیران دربحث انتخابات با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد در رفتارها، برخوردها، رفت و آمد و نشست‌ها مراقب باشند.

فرماندار تنگستان همچنین بر ضرورت آماده سازی پروژه‌های قابل بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت تاکید کرد.

رفیعی پور اضافه کرد: مدیران شهرستان تنگستان همه همت خود را برای خدمت به ارباب رجوع به کار ببندند و در بحث سرمایه گذاری نیز مدیران عزم خود را برای همکاری بدون چالش و بوروکراسی اداری با سرمایه گذاران جزم کنند.

وی با اشاره به بحران آب در روستاهای بخش میانی شهرستان و بخش دلوار در تنگستان بیان کرد: باید تلاش شود مردم کمترین مشکل را در حوزه آب و برق داشته باشند و مردم این شهرستان نیز که تاکنون بیشترین میزان صرفه جویی را در مصرف آب و برق داشته‌اند این روند ادامه داشته باشد.

رفیعی پور گفت: در بحث برگزاری یادواره شهدا شهرستان تنگستان همه مدیران دستگاه‌های اجرایی به اتفاق مسئولان کمیته‌های اجرایی نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره اقدام کنند.

فرماندار تنگستان خطاب به شهرداری‌ها و دهیاری ها افزود: شهرداران و دهیاران نماد خدمت و توسعه هستند و نهایت تلاش خود را برای خدمت، توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاها انجام می‌دهند.

رفیعی پور بیان کرد: با نگاه ویژه دولت به روستاها امروز شاهد انجام خدمات بسیار خوبی در روستاها هستیم و امیدواریم با تلاش مضاعف بتوانیم رضایتمندی خوبی در بین مردم ایجاد کنیم.

فرماندار تنگستان افزود: از حضور پرشور مردم در آئین تشییع و خاکسپاری شهید تازه تفحص شده غلامرضا سلیمی تشکر و تقدیر کرد.

وی یادآور شد: آسایش و امنیت امروز کشور اسلامی به برکت خون پاک شهداست و باید قدردان آنان بود و مردم با حضور خود در آئین تشییع و خاکسپاری این شهید ثابت کردند هیچگاه یاد شهدا در این سرزمین فراموش نمی‌شود.

رفیعی پور گفت: چرخش مدیریت یک امر طبیعی و متداول است و تمام سعی، همت و تلاش ما این است که بتوانیم از این امانت صیانت و با خدمت صادقانه به مردم رضایت آنها را جلب کنیم.

در این آئین مسلم سلیمانی به عنوان معاون برنامه ریزی و امور عمرانی تنگستان معرفی و از خدمات پرویز شعبانی تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر