جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۷۶
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های مختلف آب‌رسانی در استان بوشهر مشکل تامین آب آشامیدنی در این استان کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، عبدالکریم گراوند در همایش دهیاران و شهرداران  استان بوشهر با بیان اینکه مشکل تامین آب آشامیدنی از گذشته تا به حال در استان بوشهر وجود داشته است افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان استان، تامین آشامیدنی در شهرها و روستاها است که با تکمیل طرح‌های در دست اجرا، این مشکل تاریخی مردم استان برای همیشه برطرف می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات آب‌رسانی در محلات جنوبی شهر بوشهر اضافه کرد: برای رفع این مشکل چندین طرح آب‌رسانی در حال اجراست که با بهره‌برداری از آنها معضل آب‌آشامیدنی این محلات برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر از اجرای چندین طرح آب‌رسانی برای رفع مشکل تامین آب مردم دشتستان خبر داد و گفت: ساخت سد اخند در جنوب استان و اجرای خط انتقال آب در شمال استان بوشهر از دیگر طرح‌های در دست اجرا در استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: با تکمیل طرح‌های در دست اجرا در شهرها و روستاها،  مشکل تامین آب آشامیدنی استان بوشهر در آینده نزدیک به صورت ریشه‌ای برطرف می‌شود.

گراوند با بیان اینکه روستاهای استان بوشهر از ظرفیت بالایی در زمینه کشاورزی، آبزی‌پروری، طرح‌های شیلاتی و گردشگری برخوردار هستند افزود: باید از این ظرفیت‌ها در جهت شکوفایی روستاها استفاده کرد.

وی، شوراها و دهیاران را بازوان پرتلاش دولت در روستاها دانست و تاکید کرد: شوراهای اسلامی نقش تاثیرگذاری در تحقق اهداف و برنامه‌های دولت دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه روستاها کانون  تولید و اشتغال هستند گفت: توسعه زیرساخت‌های روستایی بدون توجه به اشتغال ناقص است و باید به توسعه و اشتغال در روستاها به‌طور همزمان توجه شود.

وی با اشاره به اینکه امسال کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر برگزار می‌شود افزود: مشارکت همه دهیاران و شهرداران در برگزاری این کنگره ضروری است و نام‌گذاری طرح‌ها، برنامه‌های مهم،  میدان‌ها، معابر و کوچه‌ها به نام شهیدان محلات، روستاها و شهرها باید مورد توجه قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر