پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۷۷
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲

فکرشهر: معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مجوز استخدام برای استان‌ها صادر شده و به‌زودی اعلام رسمی می‌شود که متناسب با ظرفیت استان‌ها بین ۴ تا ۹ نفر برای هر استان تخصیص یافته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، زهرا اربابی در جمع خبرنگاران در بوشهر با تاکید بر مدیریت منابع مالی در شرایط سخت اقتصادی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاصی که در کشور حاکم است و محدودیت منابع اعتباری در شرایط حاد اقتصادی و تحریم باید در منابع، مدیریت لازم ارائه شود.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر جلوگیری از هدر رفت منابع مالی و اعتباری افزود: با توجه به محدود بودن منابع اعتباری نباید هدررفت منابع داشته باشیم که استفاده بهینه و صحیح از منابع مالی، سیاست کلان سازمان برنامه و بودجه است.

وی، تخصیص اعتبارات بر اساس اولویت‌ها را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه با توجه به جایگاه آن در جامعه و سیاست‌های اعتباری و نیروی انسانی باید در همه عرصه پیشگام باشد.

اربابی با اشاره به اینکه بخشنامه صرفه‌جویی هزینه‌‌ها به استان‌ها ابلاغ شده است تصریح کرد: بخشنامه صرفه جویی مشخص و معین در ردیف‌های مختلف بودجه‌ای به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان‌ها ابلاغ شده است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه محور فعالیت این سازمان بر اساس ضروریات تدوین شده است تصریح کرد: در این راستا از انعقاد قراردادهای متعدد جلوگیری می‌شود اما افزایش امکانات رفاهی کارکنان ادارات در اولویت قرار دارد.

وی، از صدور مجوز استخدامی برای استان‌ها خبر داد و افزود: امسال برای همه استان‌ها مجوز استخدامی صادر شده که به‌زودی اعلام رسمی و ابلاغ می‌شود.

اربابی‌ با اشاره به اینکه در مجوز استخدامی متناسب با ظرفیت استان‌ها نیرو تخصیص می‌یابد گفت: برای هر استان حداقل 4 و حداکثر 9 نفر  بر اساس ظرفیت متناسب با تدوین سند نیروی انسانی تخصیص می‌یابد.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ظرفیت استان بوشهر در ابعاد اقتصادی و صنعتی افزود: استان بوشهر دارای نیروهای توانمندی است که با توجه به اعتماد از این نیروها پست‌های مدیریتی به این نیروها واگذار می‌شود که اکنون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از نیروهای توانمند بومی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر