جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۱۱
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل شش‌هزار و ۹۰۰ دستگاه ماشین حساب قاچاق به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ سیدجواد رضوی ظهرامروز در نشست با خبرنگاران برخورد قاطع با کالای قاچاق را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: بر اساس نام‌گذاری امسال به نام رونق تولید برخورد با کالای قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا حمل کالای خارجی با داشتن پروانه گمرکی متعبر الزامی است.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق در ابعاد بهداشتی، اقتصادی، معیشتی و اجتماعی جامعه را تهدید می‌کند تصریح کرد: کالاهای خارجی بدون پروانه معتبر گمرکی قاچاق محسوب  و توقیف می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان  افزود: تمام محورها و نقاط مختلف دشتستان تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد و با قاچاقچیان در حمل کالای خارجی برخورد قاطع می‌شود.

سرهنگ رضوی از توقیف محموله قاچاق در  محورهای دشتستان خبر داد و بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید صلاحی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی از کامیون مذکور شش‌هزار و 900 دستگاه ماشین حساب در مدل‌های مختلف و یک‌هزار و 200 عدد قطعات و تجهیزات مربوطه کشف شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده را یک میلیارد 700 میلیون ریال برآوردکرده‌اند گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی  دشتستان قرار گرفت.

سرهنگ رضوی وضعیت امنیتی دشتستان را مطلوب دانست و تاکید کرد: فضای دشتستان برای فعالیت قاچاقچیان ناامن است چرا که در کوتاه‌ترین زمان محموله قاچاق کشف و عوامل دستگیر می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر