شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۱۲
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به پرداخت ۷۱ درصد تسهیلات اشتغال روستایی گفت: پیش‌بینی می‌شود تا دو ماه آینده ۲۹ درصد اعتبارات باقی مانده نیز پرداخت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی اظهار داشت: یکی از محوری ترین برنامه های کمیته امداد جهت توان افزایی خانواده های تحت پوشش، ارائه تسهیلات ارزان قیمت بانکی در جهت اشتغال است.

وی افزود: در این راستا تفاهم نامه های مناسبی در قالب های مختلف با بانک های عامل امضاء شده که ماحاصل آن ارائه تسهیلات ارزان قیمت همراه با ایجاد اشتغال بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: بررسی های آماری نشان می دهد که در طی چندسال گذشته این تسهیلات، سبب شده تا روزنه های جدیدی در زندگی افراد بی بضاعت باز و کسب و کارهای مناسبی نیز ایجاد شود.

وی عنوان کرد: آمارهای اشتغال زایی برای خانواده های تحت حمایت این نهاد در روستاهای استان بوشهر نشان می دهد که در سال ۹۷، یک هزار و ۷۸ پرونده ایجاد اشتغال مددجویی در چهار بانک ایجاد شده است.

لطفی ادامه داد: با توجه به اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی ایجاد اشتغال از محل تسهیلات روستایی در سال ۹۷ برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر، تاکنون ۴۲ میلیارد تومان پرداخت و زمینه اشتغال یک هزار و ۷۸ خانوار را فراهم کرده است.

وی با اعلام پرداخت ۷۱ درصدی تسهیلات اشتغال زایی روستایی توسط چهار بانک عامل در استان بوشهر از سهمیه سال ۹۷، بیان کرد: پیش بینی می شود که با وجود کامل شدن پرونده های مددجویان این نهاد توسط بانک های عامل، طی کمتر از دو ماه آینده ۲۹ درصد اعتبارات باقی مانده نیز پرداخت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر