چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۲۳
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

فکرشهر:  تقویت جایگاه و نقش شورای اسلامی شهرستان گناوه به توسعه و پیشرفت این منطقه در حوزه های مختلف کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه روز سه شنبه در نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی با دستور کار همدلی و تقویت نقش و جایگاه این شورا در توسعه شهرستان گفت: انتظار داریم شورای شهرستان به ۲ وظیفه مهم خود شامل مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری در توسعه و نظارت بر شوراهای شهرها و بخش ها بیش از پیش اهتمام ورزد.

حسین امیری افزود: هدف از برگزاری این جلسات تقویت جایگاه و نقش شورای شهرستان است و امیدواریم با همکاری این مجموعه، بتواند جایگاه واقعی و محوری و قانونی خود را تقویت کند.

وی افزود: توجه به تقویت جایگاه و نقش شورای شهرستان می‌تواند به توسعه شهرستان در ابعاد گوناگون کمک کند و امیدواریم اعضای شورا با همراهی و همدلی و با استفاده از ظرفیت قانونی شورا، در توسعه شهرستان نقش مهم خویش را ایفا کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: حل مشکلات شهرستان در گرو تعامل و همکاری همه مسئولان است و همه باید در کنار هم در این زمینه گام برداشته و با شناخت حق و حقوق و جایگاه خود و دیگران کارها را پیش ببرند.

وی بیان کرد: مجموعه فرمانداری و مدیریت شهرستان گناوه برای استفاده از نظرات و دیدگاه‌های اعضای شورای شهرستان به عنوان حلقه واسط و ارتباطی مسئولان و مردم برای برطرف کردن کمبودها و مشکلات آمادگی کامل دارد.

مصطفی عباسی رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: مجموعه مسئولان شهرستان گناوه برای شورای شهرستان جایگاه خوبی قایل هستند که از همه تقدیر می‌شود.

وی افزود: شورای شهرستان گناوه با تمام توان خود در راه انجام وظایف و دفاع از حق و حقوق مردم تلاش خواهد کرد.

در این نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون جایگاه شورا و وظایف آن پرداختند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر