چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۵۳
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

فکرشهر:  300 نفر از کارگران کارگاه‌های کشاورزی شهرستان دیر زیر پوشش بیمه و از مزایای تامین اجتماعی بهره مند شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان دیر گفت: روان سازی دسترسی ارباب رجوع به خدمات بیمه‌ای در این اداره از طریق سامانه متمرکز خدمات غیر حضوری به اوج خود رسیده است.

عبدالله عباسی روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در دیدار با امام جمعه دیر افزود: در راستای رونق تولید و کمک به بنگاه‌های اقتصادی کارفرمایان بدهکار با تقسیط اصل بدهی می‌توانند از بخشودگی جرایم بیمه‌ای استفاده کنند.

وی بیان کرد: از ۶۴ هزار نفر جمعیت شهرستان دیر ۳۲ هزار نفر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف درمانگاهی متناسب با شان و جایگاه مردم در حال احداث است که انتظار می رود امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

این مقام مسئول در رابطه با بخشودگی جرائم بیمه‌ای گفت: دستور العمل بخشش و بدهی جرایم کارفرما ابلاغ و ۹۰ درصد خدمات تامین اجتماعی بر محور آی تی انجام می‌گیرد.

رئیس اداره تامین اجتماعی دیر افزود: الکترونیکی شدن پرونده‌ها، بازرسی بصورت جی پی اس، حذف دفترچه تامین اجتماعی، کسب رتبه برتر کشوری در سال گذشته و خط کشی هدایت ارباب رجوع در محل کار از دیگر خدمات تامین اجتماعی شهرستان است.

امام جمعه دیر گفت: دستگیری و فریاد رسی از مردم و از کارافتادگان از آموزه‌های دینی است که در تامین اجتماعی عملیاتی می‌شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: برتری این شعبه در کشور با تلاش و دلسوزی به دست آمده و امروز مایه افتخار همه شده است.

وی بیان کرد: ماندگاری خدمات ارزشمند به اخلاص، حرص در خدمت به مردم، حل مشکلات و تکریم ارباب رجوع بستگی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر