جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دادستان عمومی و انقلاب بوشهر هشدار داد:
فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: با توجه به خطراتی که خودرو‌های شوتی برای مردم ایجاد می‌کنند، برخورد با اینگونه خودرو‌ها در دستور کار کلیه دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان قرار گیرد...
کد خبر: ۵۷۷۶۶
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت: با توجه به خطراتی که خودرو‌های شوتی برای مردم ایجاد می‌کنند، برخورد با اینگونه خودرو‌ها در دستور کار کلیه دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی استان قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، علی حسن‌پور بیان کرد: خودرو‌های تندرو یا به اصطلاح شوتی که غالبا حامل کالای قاچاق بوده و با سرعت بالا و بدون هرگونه ملاحظه و رعایت جوانب احتیاط تردد می‌کنند موجب تصادف، فوت و صدمات بدنی برای خود و دیگران می‌شوند.

وی افزود: رانندگان این خودرو‌ها به منظور شناسایی نشدن، اقدام به کار‌های خلاف قانون از قبیل دستکاری، تغییر یا برداشتن پلاک خودرو می‌کنند که برخورد با آنان از خواسته‌های رئیس پلیس راه استان بوشهر است.

به نوشته صداوسیما، دادستان بوشهر تاکید کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و برخورد با جرایم مشهود، برخورد شدید با خودرو‌های شوتی در دستور کار کلیه دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی سراسر استان قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر