چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۷۵
پنجشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: از سری برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب چهارشنبه شب آینی با عنوان شب شعر "یاران پاکدامن" با حضور بیش از ۲۰‌ شاعر هم استانی در شهر جدی عالیشهر از توابع شهرستان بوشهر برگزار شد.

به گزاش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیر انجمن ادبی فایز عالیشهر در این آئین گفت: شب شعر «یاران پاکدامن» یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر است که با استقبال پرشور علاقه مندان به شعر و فرهنگ در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر برگزار شد.

هاشم رنجبریان افزود: در این شب شعر بیش از بیست شاعر از شهرستانهای بوشهر، دشتی، تنگستان و انجمن‌های ادبی فایز عالیشهر، انجمن ادبی اهرم، انجمن ادبی بوشهر، انجمن ادبی آستان قدس و انجمن ادبی بردخون به شعرخوانی پرداختند.

وی گفت: شاعران در این شب شعر به موضوع‌های مختلفی در حوزه عفاف و حجاب فاطمی و جایگاه زن، مادر و دختر، حجاب، عفت و پاکدامنی زنان و مردان جامعه و چادر پرداختند.

مدیر انجامن ادبی فایز عالیشهر ادامه داد: شاعران با روایت شاعرانه خود از عفاف و حجاب، تلاش کردند گامی هرچند کوچک در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متأثر از بی عفتی در جامعه بردارند.

رنجبریان ادامه داد: فعالیت چهره‌ها و انجمن‌های ادبی شاخص استان در این شب شعر نشان ظرفیت بالای جامعه ادبی استان بوشهر در پرداختن به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: می‌توان از شعر و شاعران هم استانی در ارتباط با سایر موضوع‌های مهم جامعه نیز بهره برداری کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر