چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر - اسماء بوستانی: آیین معرفی کتاب (سر گذاشتن روی زانوی ابن سیرین) با همکاری کانون همیاران جوان ۲۰ تیرماه در کتابسرای قائدی شهر برازجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۸۶
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

فکرشهر - اسماء بوستانی: آیین معرفی کتاب (سر گذاشتن روی زانوی ابن سیرین) با همکاری کانون همیاران جوان 20 تیرماه در کتابسرای قائدی شهر برازجان برگزار شد.

یه گزارش فکرشهر، مسوول دبیرخانه جشنواره ادبی پرراس در سال 98 هدف خود را حمایت از شاعران، نویسندگان و صاحبان قلم اعلام و اظهار کرد: با کمک به این قشر می توان سرانه مطالعه را در شهر، استان و کشور خود توسعه دهیم؛ استان بوشهر از گذشته تا به امروز در حوزه ادبیات حرف برای گفتن داشته و خواهد داشت.

بهادر قائدی شعار کانون همیاران جوان را (جوانانی سرافراز، دشتستانی آباد) اعلام کرد و ادامه داد: این کانون تاکنون زیر بیرق هیچ گروه و جناح خاصی نبوده و همین امر باعث بی مهری، مسائل و مشکلات فراوان برای این کانون شده است.

قائدی افزود: نویسنده مجموعه داستان سرگذاشتن روی زانوی ابن سیرین جوان محبوب، دلسوز و اهل کتاب و اندیشه است، توصیه می کنم شهروندان عزیز از شاعران و نویسندگان شهر و دیار خود حمایت کنند چرا که این حمایت ها باعث دلگرمی آن ها در چاپ کتاب های بعدی آن ها خواهد بود.

سینا برازجانی در این آیین با بیان اینکه کتابی که امروز معرفی می شود شامل داستان های مستقل است، اظهار کرد: یک پارچه بودن داستان کوتاه یکی از مهمترین قسمت موفقییت داستان است، دوست دارم این کتاب در یک مکان با حضور اساتید این حوزه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

عبدالله رییسی با بیان اینکه شاعر در این کتاب همه انرژی های متن را مدیریت کرده است، افزود: یک هوش قوی، راویانه و داستانی در پشت این داستان ها است که تمامی متن ها را مدیریت می کند؛ داستان های این کتاب بیشتر در حوزه خواب و بیداری است.

رییسی افزود: در داستان های این کتاب شخصیت ها دچار تردید هستند و موقعیت هایشان را گم کرده اند؛ اما روایت های اصلی و فرعی هوشمندانه انجام شده است.

به گزارش فکرشهر، حسین باقری ( نویسنده کتاب) از تمامی افراد حاضر در این آیین تشکر و قدردانی کرد.
بر اساس این گزارش، در پایان این آیین کتاب های خریداری شده توسط نویسنده کتاب امضا شدند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر