جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۷۹۶
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: نشستی به منظور هم اندیشی پیرامون بهبود وضعیت حوزه درمان  با حضور رییس شبکه بهداشت و ‌درمان شهرستان و برخی مسوولین بخش سعدآباد 20 تیر ماه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، بخشدار سعدآباد ضمن استقبال از روحیه همدلی در تمام حوزه ها به ویژه بهداشت و سلامت مردم به عنوان یکی از مهم ترین عوامل نشان دهنده رشد و توسعه جامعه، آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت های موجود در راستای بهبود سطح خدمات در حوزه بهداشت و درمان اعلام و اظهار کرد: ازآنجا که تامین سلامت و بهداشت مردم از مهم ترین وظایف  نماینده عالی دولت در بخش می باشد با همکاری ادارات مربوطه از جمله مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت می بایست به نحو شایسته و مطلوب به مردم خدمات رسانی نماییم  و تلاش کنیم که رضایت جامعه را از سطح خدمات ارائه شده را افزایش دهیم.

محمد مهدی مشایخی در ادامه استفاده از نقطه نظرات، پیشنهادات وارائه راهکارهای تخصصی توسط نخبگان جامعه را دلیل پیشرفت و  بهبود خدمات درحوزه بهداشت و درمان دانست و افزود: با توجه به پیشنهادات ارائه شده پیرامون استقرار دوره ای پزشکان متخصص و بومی در مراکز جامع سلامت بخش و شهر سعدآباد همکاری لازم را برای انجام این مهم انجام خواهیم داد و از هیچ تلاشی در این خصوص دریغ نخواهیم کرد.

رئیس شورای بهداشتی بخش سعدآباد اتخاذ هرگونه تصمیم  در حوزه بهداشت و درمان را به سبب حساسیت موضوع در حیطه اختیارات مسئولان مربوطه در این حوزه دانست و ادامه داد: انتظار داریم همه افراد به تصمیمات اتخاذ شده توسط مسئولان هر حوزه تخصصی احترام بگذارند و اجازه دهند متولیان براساس نفع عمومی امورات را پیش ببرند.
مشایخی ضمن تاکید بر رفع موانع موجود و تجهیز مراکز خدمات جامع سلامت به دستگاه های مورد نیاز و دقت نظر در خدمات دهی مطلوب و در شأن مردم از رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکارانش خواست تا نسبت به آموزش در حوزه سلامت اهتمام ویژه داشته باشند.
بخشدار سعدآباد ضمن تقدیر از فعالان اجتماعی که طی مدت مسئولیتش نهایت همراهی را با بخشداری سعدآباد داشته اند ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه مسئولان و پزشکان متخصص بومی بتوانند خدمات درمانی بهتری را در مراکز جامع سلامت بخش به بیماران کم بضاعت و اقشار آسیب پذیر ارائه نمایند.

وی با اشاره  بر مشارکت خیرین در حوزه سلامت خواهان تشکیل انجمن خیرین سلامت در سطح بخش شد تا بتوان با استفاده از ظرفیت مردم که همیشه در کنار دولت بوده اند، کیفیت خدمت رسانی را ارتقا داد.
به گزارش فکرشهر، در ادامه جلسه اعضای حاضر به بیان نظرات خود پرداختند و ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار سعدآباد، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همکاران ایشان خواهان بهبود امکانات و خدمات در مرکز خدمات جامع سلامت سعدآباد شدند.
بر اساس این گزارش، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به بیان وضعیت مراکز خدمات جامع سلامت در سطح بخش سعدآباد پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.


ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر