جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۸۰۱
جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۳

فکرشهر: به مناسبت دهه کرامت خادمان حرم مطهر رضوی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان و دیدار با کارکنان و پرستاران این بیمارستان، از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، کاروان خدام حرم رضوی در پنجمین روز از حضور خود در استان بوشهر در بیمارستان‌ امام خمینی(ره) کنگان حضور یافته و از بیماران بستری در این بیمارستان در بخش‌های مختلف عیادت کردند.

کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) صبح  امروز در بدو ورود به  کنگان با حضور در  گلزار شهداء این شهر نسبت به شهدای والامقام ادای احترام کردند.

این کاروان  سپس  با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان کنگان پیام سلام ثامن‌الحجج(ع) را به مردم  شهرستان کنگان ابلاغ کردند.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهردر آیین استقبال از کاروان خادمان حرم امام رضا (ع) در دفتر امام جمعه  کنگان اظهار داشت: در اعزام کاروان حرم رضوی به استان بوشهر برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با مردم، خانواده معظم شهداء، نیازمندان، دردمندان در نظر گرفته شده است.

اکبر قائدی با تاکید بر نقش مهم ولایت‌مداری در برخورداری از برکات امام رضا(ع) تصریح کرد: ولایت تنها راه نجات اسلام و مسلمانان از دست دشمنان است که در این راستا شرط ورود به توحید ولایت است که با وجود حرم امام رضا (ع) در ایران اسلامی باید از این نعمت الهی به نحو احسن برخوردار شویم.

وی با بیان اینکه خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب سه تیم به استان بوشهر اعزام شده‌اند خاطر نشان کرد: این کاروان در قالب سه گروه با تعداد 10 نفر از خادمان حرم مطهر رضوی وارد استان بوشهر شدند و در پنج روز گذشته به شهرها و روستاهای مختلف استان سفر کرده و مورد استقبال دوستداران ولایت قرار گرفتند.

دبیر ستاد جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر با قدردانی از استقبال با شکوه مردم کنگان از خادمان حرم رضوی افزود: خادمان حرم رضوی، در این شهرستان ضمن ادای احترام به شهداء و حضور در منزل شهید عاشوری در کنگان، با خانواده مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان دیدار کردند.

حضوردر بیمارستان کنگان از دیگر برنامه‌های خدام حرم رضوی بود که بیماران ضمن تبرک جستن از پرچم متبرک به گنبد بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، بسته‌های نمک و نبات از خادمان حرم رضوی به نیت شفا دریافت کردند.

  همچنین خادمان حرم رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را خواستار شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر