چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ محسن صالحی: کلنگ احداث حسینیه در روستای «رودفاریاب» بخش «ارم» شهرستان «دشتستان» بر زمین زده شد...
کد خبر: ۵۷۸۱۱
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰

فکرشهر ـ محسن صالحی: کلنگ احداث حسینیه در روستای «رودفاریاب» بخش «ارم» شهرستان «دشتستان» بر زمین زده شد.

به گزارش «فکرشهر»، رییس شورای اسلامی رودفاریاب از احداث حسینیه سید الشهداء در این روستا  خبر داد و گفت: حسینیه این روستا با نام «سید الشهدا» با کمک مردم و خیران و خانواده های شهدا ساخته می شود.

«ناصر زارعی»  توضیح داد: حسینیه سید الشهدا، خواسته و مطالبه تمامی خانواده های رودفاریاب است که کلنگ آن، امروز به زمین خورد و البته شورا و دهیاری نیز در این امر خیر، در کنار مردم و آماده هرگونه کمک است. 

وی، با بیان این که نقشه حسینیه توسط مهندس «علیرضا صفدری» تهیه شده و پروانه ساخت حسینیه نیز اخذ شده، ادامه داد: مساحت  حسینیه  بالغ بر ۳۴۵ متر مربع است و ساختمان با اسکلت بتنی و با استحکام مناسب ساخته می شو و ما امیدواریم هرچه سریع تر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

«علی حسین صفدری» یکی از بانیان ساخت حسینیه نیز با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا، بزرگ ترین وظیفه همه ما است و به این طریق می توانیم از نظام خود حفاظت و نگهداری کنیم، گفت: از تمام کسانی که تاکنون ما را در این امر یاری نموده اند، تشکر و قدردانی می کنیم وهمچنین با نثار فاتحه یاد و خاطر اهدا کنندگان این زمین، یعنی مرحوم حاج خدابخش و حاج یوسف صادقی را گرامی می داریم.

علیرضا صفدریکه نقشه حسینه را تهیه کرده نیز، با بیان اینکه نقشه این کار کاملا مهندسی و آماده اجرا است، اظهار داشت: تا پایان کار، نظارت مهندسی بر این کار برقرار است و این حسینه باید به بهترین نحو ساخته شود،چون این کار با نام امام حسین (ع) و برای رضای خدا است و باید همگی احساس وظیفه نمایم و در بحث جمع آوری کمک و همچنین مشارکت در ساخت فعال باشیم. 

همچنین، «محرم صادقی» و «سیف الله قاسمی» به عنوان مجری عملیاتی این کار گفتند که به همین زودی و در چند روز آینده، عملیات ساخت حسینیه شروع خواهد شد.

به گزارش «فکرشهر»، کلنگ احداث حسینه سیدالشهدا رودفاریاب با حضور «حجت الاسلام محمدی» ـ روحانی و امام جماعت روستا ـ خانواده شهدا، شورا و دهیاری و برخی بزرگان روستا، روز جمعه ـ 21 تیرماه 1398 ـ بر زمین نشست. 

نظرات بینندگان
جعفر سلطانی
|
-
|
سه‌شنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۸
خدا خیرتان دهد. اجرتان با ابا عبدالله الحسین (ع)

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر