پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی گزارش های مردمی به بخشدار سعدآباد درباره وضعیت نابسامان معیشتی یکی از شهروندان، محمد مهدی مشایخی به صورت سرزده در منزل این شهروند حضور یافت و در جریان مشکلات وی قرار گرفت...
کد خبر: ۵۷۸۶۲
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: در پی گزارش های مردمی به بخشدار سعدآباد درباره وضعیت نابسامان معیشتی یکی از شهروندان، محمد مهدی مشایخی به صورت سرزده در منزل این شهروند حضور یافت و در جریان مشکلات وی قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، بخشدار سعدآباد ضمن دلجویی از این شهروند گفت: خدمت صادقانه به اقشارآسیب پذیر باید اولویت کاری مسؤولان در سطح بخش باشد و به همین سبب تمام تلاش خود را برای حل مشکلات افراد کمتر برخوردار جامعه به کار خواهم بست.

وی به بخشی از خدمات دولت به مددجویان نهادهای حمایتی به ویژه در زمینه ساخت مسکن مددجویان و افزایش یارانه آنها اشاره و ابراز امیدواری کرد با اقدامات دولت به ویژه در زمینه ایجاد اشتغال برای مددجویان و همچنین پرداخت تسهیلات اشتغال زایی شاهد کاهش مشکلات افراد تحت پوشش و بهبود معیشت آنها باشیم.

مشایخی در ادامه ضمن تماس با نهادهای حمایتی و دیگر دستگاه ها خواهان رسیدگی فوری به مشکلات این مددجو شد و تاکید کرد تا حل مشکلات پیگیری های لازم از سوی بخشداری انجام خواهد شد.

* مددجوی مورد نظر برای حفظ حریم و حرمت وی، توسط «فکرشهر» از تصاویر حذف شده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر