چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۸۷۱
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بالغ بر ۲ هزارو ۶۰۰ نفر در استان بوشهر بیمه بیکاری دریافت می کنند که این میزان درمقایسه با سال گذشته افزایش زیادی نداشته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبداله شیرکوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: اکنون اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر دارای ۱۵ شعبه اصلی، ۸ کارگزاری و ۱۶ شعبه اقماری است که بالغ بر ۳۲۱ هزار و ۹۲۸ نفر بیمه شده اصلی این سازمان در استان بوشهر است.

وی با بیان اینکه ۸۶ درصد از بیمه شدگان ما در استان بوشهر جز بیمه شدگان اجباری هستند، افزود: کل جامعه بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر را ۸۰ درصد استان را شامل می شوند.

شیرکوند با عنوان اینکه مردم استان استقبال خوبی از این درگاه الکترونیکی داشته اند، تصریح کرد: تعداد هفت هزارو ۵۲۰ نفر از مردم استان بوشهر کارهای خود را از طریق این سامانه انجام دادند که این خود رکورد خوبی بوده است.

وی با بیان اینکه اکنون ارتباط سازمان با شرکای اجتماعی در استان بوشهر مطلوب است، گفت: جلسات مختلفی در راستای ارتباط بهتر و همچنین رفع مشکلات پیش رو با شرکای اجتماعی در استان بوشهر برگزار شده است.

مدیرکل تامین اجتماعیاستان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر بواسطه مجواری با خلیج فارس و دارا بودن ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی، گفت: یکی از مشاغلی که در استان بوشهر گسترده بوده مشاغل مربوط به ملوانی و صیادی است و در این راستا اکنون ۱۳ هزارو ۳۲۴ نفر آنها بیمه تامین اجتماعی می باشند.

شیرکوند با بیان اینکه افرادی که بیمه بیکاری در استان بوشهر دریافت می کنند افزایش زیادی نداشته است، افزود: تا پایان خردا ماه سال جاری بالغ بر ۲ هزار ۶۰۰ نفر در اسان بوشهر از این سازمان بیمه بیکاری دریافت می کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر