جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به مناسبت میلاد امام هشتم در بوشهر؛
کد خبر: ۵۷۸۸۶
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: مدیرکل زندانهای استان بوشهر گفت: به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان به هشت زندانی قول اعطای مرخصی و برخورداری از یک نوبت ملاقات حضوری برای مددجویان دارای نام رضا داده شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید قاسم طباطبایی مهر در جشن سالروز میلاد امام رضا (ع) که با حضور خادمین حرم رضوی در نمازخانه زندان مرکزی بوشهر برگزار شد اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که در زندان‌ها انجام می‌شود برنامه های فرهنگی است که شاهد تاثیر گذاری خوبی با اجرای این برنامه‌ها بر مددجویان بوده‌ایم.

وی با اشاره به حضور خادمین رضوی در زندان مرکزی بوشهر افزود: حضور خادمین در کنار مددجویانی که توانایی تشرف به حرم رضوی را ندارند بسیار کار پسندیده‌ای است که در سال‌های اخیر انجام می‌شود.

مدیرکل زندان های استان بوشهر بیان کرد: به مناسبت میلاد امام هشتم شیعیان به هشت زندانی قول اعطاء مرخصی و همچنین برخورداری از یک نوبت ملاقات حضوری به تمام مددجویان دارای نام رضا داده شد.

رئیس اداره زندان مرکزی بوشهر نیز در این آیین از برگزاری مستمر برنامه های فرهنگی در زندان خبر داد و گفت: مددجویان نیز استقبال خوبی از این برنامه‌ها داشته‌اند.

محمد رضا اوستادی بیان کرد: با اجرای اینگونه برنامه های فرهنگی علاوه بر اثبات اینکه ما بر اقدامات معنوی و فرهنگی همچنان محکم و استوار ایستاده ایم موجب اثر گزاری و ریشه دار شدن اینگونه فعالیت ها نیز در بین جامعه هدف می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر