جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۹۳۰
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱

فکرشهر: پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از جمله راهکارهای ایجاد فرصت های شغلی برای روستائیان است که در این زمینه با راهبری شغلی توسط متخصصان حوزه کسب و کار در استان بوشهر تاکنون یکهزار و ۱۴۹ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد این استان ایجاد شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: از نیمه دوم سال گذشته موضوع اشتغال روستایی در دستور کار استان قرار گرفت که ۶۰۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به مددجویان کمیته امداد این استان اختصاص یافت.

احمد لطفی روز سه شنبه در نشست با رئیس امور شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر افزود: این میزان تسهیلات بین پست بانک، بانک توسعه تعاون، صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی توزیع و زمینه معرفی مددجویان و متقاضیان روستایی به این بانک‌ها فراهم شد.

وی بیان کرد: هر چند این تسهیلات در سال ۹۷ ابلاغ شد اما با وجود اینکه سقف زمانی تا سال ۹۷ نداشته تاکنون ۴۱۰ میلیارد ریال از این میزان جذب شده است.

لطفی اظهار داشت: بانک توسعه تعاون استان بوشهر به عنوان یکی از بانک‌های عامل با تسهیلات ۱۰۰ میلیارد ریالی از سرفصل اشتغال روستایی ۱۰۰ درصد این تسهیلات را به متقاضیان معرفی شده توسط کمیته امداد پرداخت و زمینه اشتغال ۲۰۴ نفر را فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: استعداد سنجی و حرفه آموزی در بین خانواده‌های زیر پوشش و راهبری شغلی از دلایل موفقیت این نهاد در ارائه تسهیلات و پیشگیری از انحراف تسهیلات در خارج از فضای کسب و کار است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر