جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۹۳۳
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: طرح "تابستانه کتاب" با هدف ارائه تخفیف های ۱۵ تا ۲۵ درصدی به علاقه مندان به مطالعه در بوشهر آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این طرح از امروز (۲۵ تیرماه) با شعار "کتاب، همنشین دلنشین" آغاز و تا سوم مردادماه ادامه دارد.

فاطمه کرم پور افزود: ۱۰ کتاب فروشی در این طرح مشارکت دارند که از این شمار ۶ کتابفروشی در مرکز استان و مابقی در شهرستان‌ها هستند.

وی ادامه داد: کتاب فروشی‌های "پاپیروس"، "خانه کتاب"، "کافه کتاب"، "کتاب سرای باران"، "کتابشهر بوشهر" و "کتاب سرای افشین" در مرکز استان و کتاب فروشی‌های "سیتک"، "خانه کتاب"، "خانه کتاب چیستا" و " کتاب سرای نیک" به ترتیب در شهرستان‌های عسلویه، دشتستان، جم و کنگان عضو طرح تابستانه کتاب ۹۸ در بوشهر هستند.

کرم پور بیان کرد: سقف خرید کتاب در این طرح برای هر خریدار حداکثر یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تعیین شده که خریداران می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را در چند نوبت و از چند کتابفروشی تهیه کنند.

وی افزود: ۲۵ درصد برای کتاب‌های تألیفی و ۱۵ درصد کتاب‌های ترجمه‌ای در کتاب فروشی‌های عضو طرح قابل اجراست.

کرم پور اظهارداشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۹۴، در اعطای یارانه نشر تغییراتی ایجاد و به جای تخصیص یارانه به ناشران آن را به کتاب فروشی‌ها اعطا کرده که طرح‌های تابستانه، عیدانه و پاییزه کتاب بر همین اساس اجرا می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر