پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر ـ آذر حسینی: دیروز ـ دوشنبه، 24 تیرماه 1398 ـ روز محیط بان بود؛ روزی که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به این مناسبت نامگذاری شده است و طبق سنت، در این روز، محیط بانان و محیط زیست دوستان باید مورد تقدیر قرار گیرند؛ اما در دشتستان، این روز به شکل دیگری رقم خورده و یکی از فعالان زیست محیطی شهرستان، با چاقو به شدت آسیب دیده است؛ آن هم به خاطر تذکر زیست محیطی...
کد خبر: ۵۷۹۴۳
سه‌شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳

فکرشهر ـ آذر حسینی: دیروز ـ دوشنبه، 24 تیرماه 1398 ـ روز محیط بان بود؛ روزی که به مناسبت میلاد امام رضا (ع) به این مناسبت نامگذاری شده است و طبق سنت، در این روز، محیط بانان و محیط زیست دوستان باید مورد تقدیر قرار گیرند؛ اما در دشتستان، این روز به شکل دیگری رقم خورده و یکی از فعالان زیست محیطی شهرستان، با چاقو به شدت آسیب دیده است؛ آن هم به خاطر تذکر زیست محیطی.

به گزارش «فکرشهر»، مضروب، جوانی سی و اندی ساله، اهل و ساکن شهر «سعدآباد» دشتستان به نام «مسعود فربود» است که رییس هیات مدیره یک سمن زیست محیطی به نام «انجمن دوستداران طبیعت سعدآباد» است.

به گفته رییس اداره محیط زیست دشتستان، این فعال محیط زیستی، در ورودی شهر سعدآباد می بیند که دو جوان در زمینی خالی در ورودی شهر، در حال آتش زدن دو درخت هستند؛ یک درخت کنار و یک درخت استبرق. 

صادق پورسالم در گفت و گو با «فکرشهر» توضیح داد: آقای فربود این صحنه را که می بیند، می رود به آن ها تذکر می دهد که چرا این کار را می کنید؟ این درخت هم جان دارد و زنده است و...؛ اما آن ها می گویند زمین مال ماست و هر کاری بخواهیم در آن انجام می دهیم و شروع می کنند به فحش دادن و آقای فربود هم که گوشی اش را در می آورد از این صحنه فیلم بگیرد، مورد ضرب و شتمشان قرار می گیرد.

پورسالم ادامه داد: ضاربین، این فعال محیط زیستی را به شدت کتک می زنند و با چاقو زخمی می کنند و حتی لاله گوش ایشان هم بریده می شود و مردم او را از دست ضاربین بیرون آورده و به درمانگاه می برند ولی در درمانگاه هم با چاقو به او حمله می کنند و ساعت 12 شب به بیمارستان برازجان و سپس به شیراز منتقل می شود.

وی گفت که امروز در بیمارستان شیراز، عمل جراحی برای پیوند گوش مسعود فربود و درمان جراحت پایش انجام شده است و حال عمومی وی در حال حاضر خوب است.

در همین حال، بخشدار سعدآباد نیز درباره این حادثه به «فکرشهر» گفت که خانوده مضروب، از یک نفر شکایت کرده اند و نیروی انتظامی پرونده را تکمیل کرده و به دادگاه فرستاده است.

محمدمهدی مشایخی افزود: در حال حاضر، ضارب یا ضاربین هم متواری هستند ولی شکایت خانواده مضروب در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۲
امیدوارم مسوولین سریعتر رسیدگی کنند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر